gardeshban.ir

هتل‌های پخارا با امکانات رفاهی مدرن و مهمان‌نوازی گرم نپالی، چشم‌انداز دلفریبی از رشته‌کوه‌های هیمالیا و طبیعت اطراف را به معرض تماشا می‌گذارند.
کد خبر: ۴۱۵۶۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :

پخارا  یا پوخارا،   دومین شهر بزرگ  نپال  و یکی از مقاصد مشهور گردشگری محسوب می‌شود و درنتیجه مملو از مکان‌هایی جذاب برای اقامت مسافران است.

درواقع بیشتر ساختمان‌های کنار دریاچه، هتل یا اقامتگاه هستند که انتخاب را برای مسافران دشوار می‌کند. به همین دلیل در ادامه، سراغ بهترین‌ بوتیک‌ هتل‌های پخارا می‌رویم و آن‌ها را یک‌به‌یک به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های پخارا - نپال

هتل باراهی

هتل باراهی (Barahi) در کنار دریاچه قرار دارد. این هتل در سال ۱۹۷۸ به‌عنوان یک مهمان‌خانه از سوی یک خانواده راه‌اندازی شد. قیمت هتل مناسب و منصفانه است.

باراهی یک باغ بزرگ، اسپا، نانوایی و وایفای رایگان دارد. استخر بزرگ آن در گرمای تابستان نعمتی به‌حساب می‌آید. همچنین وایفای رایگان یکی از آن مزیت‌هایی محسوب می‌شود که نمی‌توان همیشه در هتل‌های شهری انتظارش را داشت.

اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از علفزار، دریاچه یا کوه‌های هیمالیا را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر از این هتل خوشتان آمده و در حال سفر به گوشه و کنار نپال هستید، می‌توانید سری به هتل باراهی جانگل لاج (Barahi Jungle Lodge) در چیتوان بزنید.

هتل باراهی - پخارا

هتل و اسپای گلیشر

هتل جدید گلِیشِر (Glacier Hotel & Spa) در گوشه‌ای آرام و خلوت روبروی یک معبد در کنار دریاچه قرار گرفته است.

در نزدیکی این هتل مناظر زیبایی برای عکاسی یافت می‌شود ازجمله نقطه‌ای جذاب و قدیمی که به خاطر قایق‌های رنگارنگش طرفداران زیادی دارد.

استفاده‌ی فراوان از سنگ طبیعی در نمای بیرونی و فضای داخلی گلیشِر، آن را به یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های پخارا تبدیل کرده است.

محیط روشن و دلباز هتل، دیوارهای آجری، اشیا چوبی با رنگ‌های خنثی و همچنین دیوارهای شیک اتاق‌ها با تم دریا حس آرامش بخشی را ایجاد می‌کند. درمجموع این هتل دارای ۴۵ اتاق، سالن اسپا، ۳ رستوران و بار است.

هتل و اسپای گلیشر - پخارا

هتل کارونا

نمای بیرونی هتل کارونا (Karuna) نسبتاً معمولی به نظر می‌رسد اما این هتل در سال ۲۰۱۷ بازگشایی شده و بسیار مدرن است. اتاق‌های آن روشن و رنگارنگ هستند.

اینجا حتی دارای اتاق‌های خانوادگی با امکاناتی نظیر تختخواب‌های چند‌طبقه‌ی کودک و اسباب‌بازی است. کافه‌ی هتل در طبقه‌ی اول قرار دارد و قهوه‌ی ارگانیک محلی سرو می‌کند.

باغ روی پشت‌بام چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از کوهستان فیش تِیل (Fishtail) را به مهمانان پیشکش می‌کند؛ چشم‌اندازی که اغلب انتظار دارید در هتل‌های گران‌قیمت پخارا ببینید.

درمجموع می‌توان گفت، هتل کارونا طراحی و امکانات عالی بوتیک هتل‌ها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه مسافران ارائه می‌کند.

هتل کارونا - پخارا

بوتیک هتل تایگر مونتین پخارا لژ

تایگر مونتِین پخارا لُژ (Tiger Mountain Pokhara Lodge) بر فراز دره‌ی پخارا واقع شده است. این بوتیک هتل چهار ستاره‌ی لوکس دورنمایی مسحورکننده از کوه آناپورنای هیمالیا را به نمایش می‌گذارد.

مالکان هتل همچنین طلایه‌دار فعالیت‌های گردشگری مسئولانه در نپال هستند و از رشد و توسعه‌ی جامعه‌ی محلی حمایت می‌کنند.

ساختمان هتل و خانه‌های مجزای آن از سنگ‌های طبیعی ساخته شده و به زیبایی با جنگل پیرامون درآمیخته‌اند.

چشم‌انداز بی‌همتای اطراف بیننده را به تحسین وا می‌دارد و مهمانان می‌توانند از فضای دنجِ شومینه‌ی همگانی، جلسات یوگا و استخر هتل با چشم‌انداز کوهستان لذت ببرند.

بوتیک هتل تایگر مونتین پخارا لژ

ریزورت و اسپای تمپل تری

ریزورت و اسپای تمپل تری (Temple Tree Resort & Spa) یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های پخارا به شمار می‌رود. این اقامتگاه خدمات عالی و اتاق‌های شیک و راحتی دارد و از کلبه‌‌های دوطبقه‌ی سنگی تشکیل شده که جدا از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علت نام‌گذاری تمپل تری ریزورت یا اقامتگاه درخت معبد به این اسم، وفور درختان پلومریا یا همان یاسمن سفید پیرامون هتل است که به آن‌ها درخت معبد می‌گویند. امکانات این هتل شامل سه رستوران و بار و استخر با چشم‌انداز زیبایی از دریاچه می‌شود.

ریزورت و اسپای تمپل تری - پخارا

هتل آتیتی

آتیتی (Atithi) یعنی مهمان، و مهمانان در این هتل از اقامتی آرامش‌بخش با امکانات رفاهی مدرن، برخوردار خواهند بود. هتل آتیتی در گوشه‌ای خلوت از دریاچه، موسوم به شانتی پاتان قرار گرفته و فارغ از هیاهوی معمول در دیگر نقاط دریاچه است.

در اینجا ۵۱ اتاق مهمان، یک رستوران و بار، استخر، اسپا، سونا و جکوزی وجود دارد. مبلمان‌های اتاق‌ها در نهایت سلیقه از چوب درخت بلسان ساخته شده‌اند.

هتل آتیتی - پخارا

ریزورت روپاکوت

ریزورت روپاکوت (Rupakot Resort) اقامتگاه گران‌قیمتی است که خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهد.

شاید فکر کنید اتاق‌های این هتل (مخصوصاً با توجه به قیمت بالا) نسبت به دیگر هتل‌های لوکس شرایط و امکانات بهتری دارند اما در ‌واقع، این چشم‌انداز میلیون دلاری روپاکوت است که اینجا را به مکانی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

این هتل بر فراز تپه‌ای مشرف‌به دریاچه‌های روپا و بگناس و در ۲۲ کیلومتری شرق بخارا واقع شده است. اگر می‌خواهید سفری به خارج از شهر داشته باشید، این هتل زیبا را فراموش نکنید.

در اینجا می‌توانید قهوه یا غذا سفارش دهید و در حین تحسین کوهستان‌های پر ابهت هیمالیا از نشستن در تراس دل‌نشین هتل لذت ببرید. این مناظر احتمالاً بهترین چشم‌اندازهای کوهستان آناپورنا به شمار می‌روند که بدون دردسر و زحمت بالا رفتن از کوه‌، نظاره‌گر آن خواهید بود.

ریزورت روپاکوت - پخارا



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار