gardeshban.ir

بررسی/
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دوازدهم، آن دسته از افرادی که سودای ریاست و وزارت در سر دارند با دوپینگ رسانه ای در تلاش هستند تا اسم خود را به عنوان مدیران ارشد دولت آتی مطرح کنند.
کد خبر: ۴۲۱۲۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰-1400 April 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
تلاش مذبوحانه برای به دست آوردن پست و مقام/ دیروز سردسته اصلاح‌طلبان، امروز حامی دو آتشه‌ی رئیسی


با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دوازدهم، آن دسته از افرادی که سودای ریاست و وزارت در سر دارند با دوپینگ رسانه ای در تلاش هستند تا اسم خود را به عنوان مدیران ارشد دولت آتی مطرح کنند. در‌میان وزارت خانه‌ها، وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آنچنان مظلوم واقع شده است که هرکسی خود را گزینه وزارت معرفی میکند، به نحوی که افرادی که تازه از گرد راه رسیده و با مفاهیم کلی گردشگری نیز غرببه اند یا افرادی که یک شبه در راس تشکل های گردشگری قرار گرفته و عملکردشان در چند سال اخیر به شدت زیر سوال است در تلاش هستند که خود را به عنوان گزینه وزارت معرفی کنند، غافل از آنکه ردای وزارت به حدی بر تنشان زار‌ میزند، که حتی در میان نزدیکان خود مورد تمسخر واقع میشوند.


عجیب ترین مورد انتشار خبری مبنی بر قطعی شدن حضور احمد محیط طباطبایی به عنوان ریاست پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و حتی انتشار پیام تبریک برای وی در یکی از سایت های خبری دست چندم بوده است.

انتشار نام افرادی که هیچ سنخیتی با دولت سیزدهم ندارند نه تنها هیچ تاثیری بر تصمیم‌گیری رئیس‌جمهور منتخب نخواهد داشت، بلکه باعث بی آبرو شدن افرادی میشود که به هر قیمتی به دنبال مطرح کردن نام خود هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار