gardeshban.ir

گزارش/
۱۱تیرماه به بهانه جشن آب، عده‌ای از مسافران و بازدیدکنندگان کاروانسرای دودهک در حرکتی خارج از شئونات اخلاقی و اسلامی، به اسم آب‌بازی دست به اقدامات غیراخلاقی زدند.
کد خبر: ۴۲۲۰۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰-1400 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
ورود به موقع نهادهای نظارتی و واکنش سریع وزارت گردشگری به هنجارشکنی در دلیجان/ لغو پروانه بهره‌برداری واحد متخلف و پلمپ‌ کاروانسرا

به گزارش دیده‌بان گردشگری، ۱۱تیرماه به بهانه جشن آب، عده‌ای از مسافران و بازدیدکنندگان کاروانسرای دودهک در حرکتی خارج از شئونات اخلاقی و اسلامی، به اسم آب‌بازی دست به اقدامات غیراخلاقی زدند. پخش این ویدیو در فضای مجازی واکنش های منفی زیادی را به همراه داشته است.

بلافاصله پس از انتشار این ویدیو، با ورود نهادهای نظارتی و اقدام به موقع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ابلاغ رای کمیسیون نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره‌برداری واحد متخلف لغو و کاروانسرایی که بدون هیچگونه نظارت مجموعه را در اختیار این افراد قرارداده بوده نیز پلمپ شد.

کاروانسرای دودهک در شمال شرقی محلات، در مجاورت ساحل شرقی رودخانه قم‌رود و در مسیر جاده دلیجان به دهستان خورهه (نزدیک جاده آسفالته قم به دلیجان) قرار دارد. قدمت این بنا را دوره صفویه می‌دانند ولی معماری آن، از شیوه معماری سلجوقیان پیروی می‌کند که همین امیر، تخمین قدمت بنا را مشکل می‌کند.


ورود به موقع نهادهای نظارتی و واکنش سریع وزارت گردشگری به هنجارشکنی در دلیجان/ لغو پروانه بهره‌برداری واحد متخلف و پلمپ‌ کاروانسرا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار