gardeshban.ir

گزارش/
با وجود اعلام قبلی دولت مبنی بر افتتاح پروژه های عمرانی و زیربنایی جزیره کیش در پانزدهم تیرماه، این افتتاحیه که قرار بود توسط رئیس جمهور صورت گیرد، انجام نشد.
کد خبر: ۴۲۲۴۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰-1400 April 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
پشت پرده لغو افتتاح پروژه‌های عمرانی کیش چه بود؟/ فرصت طلبی دشمنان کیشوندان برای تسویه حساب رسانه‌ای

به گزارش دیده‌بان گردشگری با وجود اعلام قبلی دولت مبنی بر افتتاح پروژه های عمرانی و زیربنایی جزیره کیش در پانزدهم تیرماه، این افتتاحیه که قرار بود توسط رئیس جمهور صورت گیرد، انجام نشد.

پشت پرده لغو افتتاح پروژه‌های عمرانی کیش چه بود؟

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت، افتتاح پروژه‌هایی که در‌چند سال اخیر عملیاتی شده و به بهره برداری رسیده است در دستور کار دولت است. از میان پروژه های عمرانی کیش، ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی کیش و همچنین هتل پنج ستاره پالاس از مهم ترین پروژه‌هایی است که در مرحله تجهیز قرار گرفته است و با درخواست سازمان منطقه آزاد کیش از نهاد ریاست جمهوری بنابر آن بود که در مراسمی با حضور رئیس جمهور گزارشی از پیشرفت این پروژه ها ارائه گردد که در‌ نهایت با توجه به تاکید نهادریاست جمهوری بنابر این شد که در صورت تجهیز کامل این مجموعه ها و در مرداد ماه افتتاح صورت گرفته و در ماه‌های آتی پروژه ها به بهره برداری برسد. 

اقدامی حرفه‌ای از طرف سازمان منطقه آزاد کیش و نهاد ریاست جمهوری که از افتتاح های نمایشی جلوگیری میکند و قابل تقدیر است.


فرصت طلبی دشمنان کیشوندان برای تسویه حساب رسانه‌ای

با تصمیم مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و نهادریاست جمهوری برای تعویق افتتاح پروژه ها پس از تجهیز کامل که اقدامی صحیح و حرفه ای بو‌د، برخی سایت‌های سودجو که به صورت قارچ و در‌ فضای مجازی اندکی رشد کرده اند شروع به عقده گشایی و تخریب سازمان منطقه آزاد کیش کرده اند. این افراد که پیش‌تر مشخص شد دغدغه اصلی‌شان تخریب سازمان منطقه آزاد کیش برای دریافت امکانات از این مجموعه است و حتی با بدترین الفاظ به کیشوندان و بومیان کیش توهین کرده بودند، به صورت هماهنگ و یکپارچه به جای تقدیر از جلوگیری از افتتاح نمایشی پروژه ها توسط سازمان منطقه آزاد کیش ، دست به تخریب زده اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار