gardeshban.ir

گزارش/
به نیروی انتظامی مأموریت داده شد علاوه بر جرائمی که در دستورالعمل بوده،در هر کجایی که با سفرها در داخل جاده‌ها مواجه شد آنها را عودت دهد.
کد خبر: ۴۲۶۹۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰-1400 April 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از پیشنهادات نشست امروز این بود که با توجه به تعطیلی سه روز آخر هفته ما بتوانیم از ستاد دو یا سه روز دیگر را مجوز بگیریم و تعطیلی در تهران و کرج را داشته باشیم که این منوط به مجوز ستاد است. با توجه به شرایط ویژه و میزان ترددی که به و از تهران و کرج است شاید این کار بتواند کمک کند.

 او افزود: بر اساس دستورالعملی که در حوزه مدیریت کرونا تاکنون صادر شده است، سفر برای شهرهای قرمز ممنوع است و به نیروی انتظامی مأموریت داده شد علاوه بر جرائمی که در دستورالعمل بوده، در این مقطع در هر کجایی که با سفرها در داخل جاده‌ها مواجه شد آنها را عودت دهد. شاید این کار برای خانواده ها سخت باشد اما لازم است در برخی از مقررات سختگیرانه‌تر عمل کنیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: تعطیلات اعیاد قربان، غدیر، ایام عرفه و ماه محرم را داریم. بر اساس مصوبات ستاد تاکید و مقرر شد همان پروتکل‌هایی که سال قبل بوده امسال هم همان پروتکل‌ها را به‌صورت جدی مراعات کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار