gardeshban.ir

آیا می‌خواهید با هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان آشنا شوید؟
کد خبر: ۴۳۰۵۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
آیا می‌خواهید با هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان آشنا شوید؟ چه بخواهید شگفتی‌های سرزمین‌های افسانه‌ای را ببینید و چه بخواهید با هیجان‌انگیزترین اسباب بازی‌ها سرگرم شوید، مکان‌های بی شماری وجود دارد که حسابی می‌توانید در آن‌ها به تفریح بپردازید.

 دیزنی لند اولین نامی است که همه از شنیدن آن پارک های هیجان‌انگیزی و حتی موضوعی به یاد می‌آورند. اما در این مقاله قصد داریم تا بهترین پارک‌های جهان را به شما معرفی کنیم تا پس از رزرو بلیط هواپیما و راهی شدن به کشورهای دیگر با شهربازی‌های آن‌ها آشنا باشید.

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

شهربازی سنگاپور (Universal Studios)

پارک شهربازی سنگاپور یا همان یونیورسال استودیوی سنگاپور یکی از برترین پارک‌های آسیا است که به عنوان یکی از بهترین شهربازی‌های جهان هم شناخته می‌شود. این پارک ۲۴ جاذبه خاص در ۷ بخش را در خود جای داده که شامل هالیوود، نیویورک، شهرهای علمی تخیلی، دوردست ها، ماداگاسکار، دنیای گمشده و مصر باستان است. یعنی وارد هر بخش که شوید گویی به دنیایی دیگر پا گذاشته‌اید و حسابی غافلگیر می‌شوید. 

در شهر بازی سنگاپور می‌توانید دیدنی‌های نیویورک و حتی هالیوود را یکجا ببینید و یا به مصر باستان سفر کرده و در کنار پادشاهان عکس یادگاری بگیرید. بخش‌های موضوعی (تم) چیزی است که در خیلی از پارک‌های دنیا رواج یافته و شهربازی سنگاپور نیز از آن مستثنی نیست. تم‌های متنوع این پارک جایگاه ویژه ای به آن داده و مطمئناً یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در جهان است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

آدرس: 8 Sentosa Gateway, Singapore 098269

ورودی: از ۷۴ دلار به بالا

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۸ شب

گاردلند ایتالیا (Gardaland)

گاردلند که به عنوان یکی از شهربازی‌های برتر جهان شناخته می‌شود، در شمال شرقی ایتالیا واقع شده و سفری باورنکردنی برای تمام سنین است. این پارک تم‌هایی پر از آب دارد که شامل فواره‌های گوناگون، رقص آب، طوفان آبی، چاه‌های آب جادویی و غیره است که شاید در هیچ جای دیگر ندیده باشید. همچنین کوه‌های مصنوعی آن پر از شگفتی و وسایل سرگرم‌کننده است که بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند. گاردلند یکی از بهترین پارک‌های تفریحی جهان نیز است که هرگز وقت شما را تلف نمی‌کند و از بودن در لذت می‌برید.

آدرس: Via Derna, 437014, Castelnuovo del Garda VR, Italy

ورودی: ۲۴ دلار به بالا

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

دیزنی لند پاریس (Disneyland)

دیزنی لند پاریس یکی از زیباترین شهربازی‌های جهان است که در لیست پارک‌های تفریحی شناخته شده و بزرگ دنیا قرار دارد. موضوعات (تم) باورنکردنی مانند کوه بزرگ طوفانی و دزدان دریایی کارائیب تنها تعدادی از شگفتی‌های بی‌شماری است که در این پارک مشهور اروپایی می‌بینید. به غیر از این دیزنی لند مجتمع‌های تفریحی، تور موسیقی بین المللی، ماشین سواری با غلتک، مراکز خرید، واحدهای اقامتی و موارد دیگر را دارا است. این پارک رویایی بدون شک یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در جهان محسوب می‌شود و نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم یکی از مکان‌های محبوب برای بازدید در پاریس است.

آدرس: 77777 Marne- La- Vallée, France

ورودی: ۵۷ دلار به بالا

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

شهر بازی انگلستان (Pleasure Beach)

برای کسانی که به دنبال دلایلی هستند که تابستان‌ها از کشورشان به انگلستان سفر کنند، چه دلیلی بهتر از گشت و گذار در شهر بازی انگلستان! این پارک که به عنوان یکی از شهربازی‌های بزرگ دنیا شناخته می‌شود، دارای بخش‌های افسانه‌ای مانند یخ آتشین، سالن تئاتر، سرزمین نیکلدئون وغیره است. همچنین می‌توانید در آن‌جا هیجان‌انگیزترین غلتک‌های چرخشی را پیدا کنید و یا با تخفیف به تماشای نمایش‌های جذاب بشینید. شک نکنید که شهر بازی انگلستان یکی از بهترین پارک‌های موضوعی در جهان برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی در کنار خانواده است.

آدرس: 525 Ocean Blvd, Blackpool FY41EZ, UK

ورودی: ۱۸ دلار به بالا

ساعات کار: ۱۱ صبح الی ۵ عصر


آلتون تاورز انگلستان (Alton Towers)

برج آلتون یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های اروپا در انگلیس است که در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد. این پارک یکی از معروف‌ترین شهربازی های جهان شمرده می‌شود که از یک پارک تفریحی، پارک آبی و یک مجموعه هتل به همراه اتاق‌های درمان در استافوردشایر انگلیس تشکیل شده است. در آلتون تاورز می‌توانید سفری فراموش نشدنی را در تم گرمسیری کارائیب، حفره‌های بهشت و زیر آب آویز تجربه کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا سواری‌های هیجان انگیزی در برج های آلتون انجام دهید و از تک تک لحظاتتان در انگلستان لذت ببرید.

آدرس: Farley Lane, Alton, Stoke-On-Trent ST 10 4 DB, UK

ورودی: ۳۲ دلار به بالا

ساعات کار: پارک‌های موضوعی از ۱۰ الی ۶ عصر/ پارک آبی از۱۰ صبح الی ۸ شب

دیزنی لند هالیوود (Disney’s Hollywood Studios)

دیزنی لند هالیوود یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در جهان شمرده می‌شود که با مضمون تمام فیلم‌های کلاسیک ساخته شده است. شش تم موضوعی بلوار هالیوود، دریاچه اکو، خیابان‌های آمریکا، دنیای انیمیشن، سرزمین داستان اسباب بازی و مکان پیکسار جاهای دیدنی این پارک‌اند. همچنین در آنجا شاهد نمایش‌های صحنه‌ای شگفت انگیز، نماهایی از پادشاهان جادویی و پرواز فضایی شبیه سازی شده ۳ بعدی هستیم که مورد توجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. بی‌تردید وجود رستوران‌های مختلف و دیگر امکانات این پارک را به یکی از برترین پارک‌های تفریحی جهان برای همه تبدیل کرده است.

آدرس: Walt Disney World Resort, 351 S Studio Dr, Lake Buena Vista, FL 32830 USA

ورودی: ۹۹ دلار به بالا

ساعات کار: ۸ صبح تا ۱۰ شب

والت دیزنی امپراطوری جادویی (Walt Disney World’s Magic Kingdom)

دیزنی‌لند امپراطوری جادویی یکی از جالب‌ترین شهربازی های جهان است که در فلوریدا آمریکا قرار دارد و بسیار محبوب است. در کنار دریاچه خلیج آن با شخصیت‌های مورد علاقه خود در دنیای دیزنی آشنا می‌شوید که بسیار خوب طراحی شده‌اند. سرزمین ماجراجویی، میدان آزادی، سرزمین آیندگان، قلعه سیندرلا و سرزمین عجایب از جمله مهم‌ترین بخش‌های والت دیزنی فلوریدا است که حسابی شما را سر ذوق می‌آورند. ناگفته نماند که این پارک ادای احترامی به زندگی والتر الیاس دیزنی و استعدادها و فداکاری‌های سازمان والت دیزنی است که تا به امروز خوب از آن نگهداری می‌شود.

آدرس: Walt Disney World Resort, 1180 Seven Seas Dr, Lake Buena Vista, Bay Lake, FL 32830, USA

ورودی: ۱۰۱ دلار به بالا

ساعات کار: ۹ صبح الی ۱۰ شب

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

شهر بازی هلند (Efteling)

این پارک یک پارک تفریحی منحصر به فرد با مضمون فانتزی در هلند است که مکانی عالی برای یادآوری خاطرات کودکی شماست. شهر بازی هلند که به افتلینگ مشهور است، از جاذبه‌های متنوع گرفته تا کارناوال‌های شادی، ده‌ها چیز سرگرم کننده و خارق العاده را در خود جای داده است. برخی از تفریحات محبوب شامل مثل مرد پرنده هلندی، پینوکیو، پولکا مارینا، نیمه ماه، بارون ۱۸۹۸، فاتا مورگانا و راولین است که به معنای واقعی کلمه می‌تواند آدرنالین خون را بالا ببرد. جدا از اینکه در این تفریحات حسابی سرگرم ‌می‌شوید، می‌توانید بزرگترین نمایش آب اروپا را نیز در افتلینگ تماشا کنید. فراموش نکنید که این پارک یکی ازهیجان انگیزترین شهربازی‌های جهان به حساب می‌آید که توریست‌های زیادی پس از تهیه بلیط هواپیما خارجی و رفتن به هلند از آن دیدن می‌کنند.

آدرس: Europalaan I, 5171 KW Kaatsheuvel, Netherlands

ورودی: ۳۵ دلار به بالا

ساعات کار: ۱۱ صبح الی ۶ عصر

بندر پرماجرای اسپانیا (Port Aventura)

بندر پرماجرا اسپانیا یکی از پربازدیدترین پارک‌های تفریحی در جهان است که می‌توان تجربه‌ای تکرار نشدنی را در در یک دنیای سرگرم کننده رقم زد. همچنین این پارک به دلیل داشتن فضای سبز و رستوران‌های با کیفیت جایی عالی برای صرف غذا و استراحت است. بندر پرماجرا که در قلب کاستا دورادا واقع شده است، یک پارک تفریحی شاخص در اروپا است که بر اساس تمدن‎‌های تاریخی (مدیترانه، غرب دور، مکزیک، چین و سواحل پلی نزیا) و خیابان کنجد ساخته شده است. همچنین شگفتی‌هایی جادویی در آن وجود دارد که شامل شاه خارجونا و بلندترین سرسره سقوط در اروپا است. لذا اگر به دنبال هیجان هستید، بندر پارماجرای اسپانیا را از قلم نیندازید.

آدرس: Av. Pere Molas, Km 2, 43840 Vila-Seca, Tarragona, Spain

ورودی: ۴۰ یورو

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب


لگولند دانمارک (Legoland)

رسیدیم به یکی از پیشرفته‌ترین شهربازی‌های جهان که بهشت کودکان است. یک مینی سرزمین جذاب و دنیایی شگفت‌انگیز که کاملاً از اشکال لگو ساخته شده است. لگو‌لند دانمارک یکی از بهترین پارک‌های تفریحی جهان برای بچه‌ها است که در تمام روزهای سال در انتظار شماست. با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید تفریح مورد علاقه‌تان را در آنجا پیدا کنید. در لگولند دانمارک می‌توانید بازی لگو و حتی تعقیب ارواح در پیچ و خم آینه مسحور شده را تجربه کنید و لذت ببرید.

 همچنین این امکان وجود دارد تا با دانشمند دیوانه و آزمایشات عجیب و غریب او روبرو شوید و در فعالیت‌هایش به او کمک کنید. در ادامه گشت و گذارتان اتومبیل برفی بسیار جذاب را فراموش نکنید که در آن می‌توانید از مکان‌های خارق‌العاده عبور کنید و به دنیاهای دیگر پا بگذارید. لگولند دانمارک مناسب تمام سنین است و به همه گردشگران بازدید از آن توصیه می‌شود.

آدرس: Nordmarksvej 9, 7190 Billund

ورودی: ۲۰۲ کرون

ساعات کار: ‍۱۰ صبح الی ۹ شب

شهربازی بلژیک (Walibi)

از کارناوال‌های شگفت انگیز معدن کالامیتی گرفته تا سواری‌های هیجان انگیز را در والیبی بلژیک تجربه کنید. این پارک یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در جهان برای دوستان و خانواده است که طرفداران زیادی دارد. والیبی علاوه بر داشتن ۱۶ جاذبه جالب برای کودکان یک سورپرایز هم برای همه گروه های سنی دارد که باعث شده این پارک یکی از شهربازی های وحشتناک جهان باشد. می‌پرسید چرا وحشتناک؟ دلیل آن هم وجود تفریحات فوق مهیج است که شاید کمی بترسید. برخی از سرگرمی‌های جادویی و کمی ترسناک والیبی شامل گرگینه حیرت انگیز، وحشت خون آشام، دالتون‌ها، ماجراجویی در رودخانه طلایی و چالش توتانخامون است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

آدرس: Boulevard De L’europe 100, 1300 Wavre, Brussels, Belgium
ورودی: ۳۰ یورو

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۶ عصر


هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

شهربازی ژاپن (Fuji-Q Highland)

شهربازی فوجی کی ژاپن در نزدیکی کوهی به این نام و در میان محیط زیبا پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو واقع شده است. این پارک یکی از بهترین پارک‌های تفریحی ژاپن برای بزرگسالان و کودکان است که جز دیدنی‌های تاپ ژاپن محسوب می‌شود. به غیر از برخی از قطارهای رکورد شکن فوجی کی جاذبه‌های شگفت‌انگیز دیگری مانند ترن هوایی، اسب پرنده و چند پیچ و خم و اتاق پازل نیز در این پارک وجود دارد. فضای جالب این مکان کاری کرده تا از لحظاتتان در این کشور حسابی لذت ببرید. فوجی کی یکی از شهربازی‌های زیبای جهان است که بازدیدکنندگانش را ناامید نمی‌کند.

آدرس: 5 Chome-6-1 Shin Nishihara, Fujiyoshida, Yamanashi Prefecture 403-0017, Japan

ورودی: ۱۵۰۰ ین برای بزرگسالان / ۹۰۰ ین برای کودکان

ساعات کار: ۹ صبح تا ۵ عصر

دیزنی لند شانگهای (Shanghai Disneyland)

دیزنی‌لند شانگهای به عنوان یکی از پربازدیدترین پارک‌های تفریحی در جهان شناخته می‌شود که بسیار محبوب است. این شهربازی هیجان انگیزترین تفریحات آبی و نمایش‌های سبک را ارائه می‌دهد که در آن مسافران مهیج‌ترین لحظات خود را سپری می‌کنند. دیزنی‌لند شانگهای اولین و محبوب‌ترین پارک دیزنی در سرزمین چین است و دارای بازی‌های ماجراجویانه‌ای مانند باغ تخیل، خیابان میکی، سرزمین آیندگان، گنج غار وسرزمین عجایب است. همچنین این پارک مراکز خرید و رستوران‎‌های زیادی را در خود جای داده که احتیاجات گردشگران را برطرف می‌کنند. این پارک به دلیل داشتن تفریحات متنوع یکی از شهربازی های معروف جهان است.

آدرس: Huangshan Rd Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China

ورودی: ۵۶دلار

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۹ شب/ اواخر هفته ۸ صبح الی ۸ شب

شهربازی هندوستان (Wonderla)

واندلا در بنگلور یکی از برترین پارک‌های تفریحی در جهان محسوب می‌شود. این پارک مهیج ترکیبی از سرگرمی، انواع خوراکی‌ها، حیات وحش و هیجان است که حسابی شما را به تکاپو وا می‌دارد. اسباب‌ بازی‌های مختلف واقعی و مجازی و کشتی‌های پرهیجان نیز آن را به یکی از بهترین پارک های تفریحی در جهان تبدیل کرده است که مورد توجه توریست‌ها هم قرار می‌گیرد.

آدرس: 28th Km, Mysore Road, Bengaluru, Karnataka 562109

ورودی: ۱۳۰۰ روپیه برای بزرگسالان/ ۱۰۵۰ روپیه برای کودکان

ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۶ عصر

باغ‌ های تیولی دانمارک (Tivoli Gardens)

باغ‌های تیولی یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی در جهان است که از سال ۱۸۴۳ تاکنون از مشتاقان هیجان استقبال کرده است. از جمله جاذبه‌های این شهربازی می‌توان به ساختمان‌های عجیب و غریب خیالی، تئاتر، غرفه‌های باند، رستوران‌ها، کافه‌ها، باغ‌های‌گل و سرگرمی‌های متنوع اشاره کرد. همچنین پارک تیولی ماشین غلتان جذابی دارد که هیجان زیادی را به افراد هدیه می‌دهد.

آدرس: Vesterbrogade 3, 1630 København V, Copenhagen, Denmark

ورودی: ۱۱۰ کرون

ساعات کار: ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

پارک آبی هندوستان (Essel World)

این پارک که در حومه بمبئی واقع شده است، بزرگترین پارک تفریحی و آبی هند و یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های دنیا است. پارک آبی هندوستان مکانی شگفت‌انگیز برای همه افراد در سنین گوناگون است. همچنین با داشتن ده‌ها اسباب بازی پرهیجان طرفداران زیادی داد.

آدرس: Global Pagoda Road, Gorai, Borivali West, Mumbai, Maharashtra – 400091

ورودی: ۱۴۰۰ روپیه برای بزرگسالان/ ۹۰۰ روپیه برای کودکان

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۷ عصر


اروپا پارک آلمان (Europa Park)

یکی از هیجان انگیزترین شهربازی‌های جهان برای کودکان و خانواده‎‌ها پارک اروپا در آلمان است. این پارک قلعه‌ای از افسانه‌ها است که شما را به یک سفر مجازی به دنیایی دیگر می‌برد. این پارک که در مساحتی حدود ۲۰۰ هکتار ساخته شده است، امکان عبور و مرور ماشین‌های غلتکی را از خانه‌های خالی از سکنه سرزمین‌های افسانه‌ای، ماجراجویی در میان آدمک‌ها، دزدان دریایی و آدمخواران و آب‌های وحشی فراهم کرده است. پارک اروپا حسابی آدرنالین خون را بالا می‌برد و خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگانش رقم می‌زند.

آدرس: Europa Park, Straube 2, 77977 Rust, Germany

ورودی: ۴۰ الی ۵۰ یورو

ساعات کار: ۹ صبح ای ۶ عصر

دیزنی لند هنگ کنگ (Disneyland Hong Kong)

شما می‌توانید کودکی خود را در این دنیای جادویی که هفت تم مختلف مثل سرزمین آیندگان، دنیای اسباب بازی، سرزمین پرماجرا و غیره دارد تداعی کنید. دیزنی لند هنگ کنگ دارای بیش از ۳۰ جاذبه است و اساب بازی‌های سرگرم کننده بسیاری دارد. با داشتن وسایل سرگرم‌کننده متنوع این پارک واقعاً یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی در جهان است که بازدید از آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

آدرس: Lantau Islands, Hong Kong

ورودی: ۴۵۰۰۰ ین

ساعات کار: ۱۰ صبح الی ۸ شب

شهربازی اتریش (The Prater Austria)

شهر بازی اتریش پر از بازی‌های مهیج و ماشین‌های جادویی است. قطار شبح، اتومبیل‌های سپر و موش وحشی یکی از اصلی‌ترین وسایل سرگرم کننده آن است که آدنالین خونتان را بالا می‌برد. شهربازی پارتر یک موزه و سیاره زمین را نیز در خود جای داده که حس کنجکاوی کودکان را برانگیخته می‌کند. به همین دلیل در میان خانواده‌ها طرفداران زیادی دارد.

آدرس: rater 1020 Wien, Austria

ورودی: رایگان

ساعات کار: ۲۴ ساعته

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

یونیورسال ژاپن (Universal Studios Japan)

پارک یونیورسال ژاپن که به عنوان یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در سراسر جهان شناخته می‌شود، هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جلب می‌کند. ناگفته نماند که این پارک در بین مردم به عنوان خانه دنیای جادوگران هری پاتر شناخته می‌شود و محبوب همگان است. این پارک تفریحی دارای سرگرمی برای همه سنین است که می‌توانند نهایت لذت را ببرند. بسیاری از جاذبه‌های یونیورسال ژاپن به پارک یونیورسال هالیوود شباهت دارند و حضور در آنجا را برایتان تداعی می‌کند.

آدرس: 2 Chome -1-33 Sakurajima, Konohana Ward, Osaka, Japan

ورودی: ۴۰۰۰ ین ژاپن

ساعات کار: ۸ صبح الی ۸ شب

شهربازی سوئد (Grönalund Sweden)

شهر بازی سوئد در کنار دریا جزیره جارگاردن واقع شده است و یکی هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های جهان برای کودکان و خانواده‌ها است. البته این پارک به دلیل موقعیت مرکزی آن در مقایسه با سایر شهربازی‌ها نسبتاً کوچک است. اما بیش از ۳۰ جاذبه محبوب از جمله اتومبیلرانی‌های معروف مکانیکی در آنجا وجود دارد که باعث جذابیت اصلی آن شده است.

آدرس: Lilla Allmänna Gränd 9, 115 21 Stockholm, Sweden

ورودی: ۸۵ کرون

ساعات کار: ۹ صبح الی ۹ شب

پارک آبی دبی (Aquaventure Waterpark Dubai)

پارک آبی دبی در رتبه‌بندی بهترین پارک‌های تفریحی در سراسر جهان قرار دارد که حسابی می‌توان در آنجا تفریح کرد. این پارک بهترین مکان برای تجربه سرسره‌های هیجان‌انگیز آبی، غلتک‌های چرخان و کارناوال‌های شگفت انگیز است. همچنین در آنجا تعدادی فروشگاه وجود دارد که مایحتاج افراد را در اختیارشان قرار می‌‎دهد. در نهایت پس از یک تفریح جانانه می‌توانید به رستوران پارک بروید و غذایی لذیذ نوش جان کنید.

آدرس: Atlantis The Palm – Crescent Rd – Dubai – United Arab Emirates

ورودی: ۹۰ دلار

ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۶ عصر

هپی ولی چین (Happy Valley China)

هپی ولی یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های جهان برای کودکان و خانواده‌ها است. این مکان جادویی برای سوارکاری و اجرای کارناوال‌ها جایی معرکه است. همچنین این پارک متشکل از ۹ تم با موضوعات مختلف مثل ساحل آفتاب، وندز شانگریلا و خلیج تایفون است که حسابی گردشگران را سر ذوق می‌آورد.

آدرس: Shenzhen Shi, Guangdong Sheng, China

ورودی: ۳۲۰ یوان

ساعات کار: ۹ صبح الی ۱۰ شب

هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی‌های جهان/تصاویر

پارک موضوعی مالزی (Berjaya Times Square Theme Park)

پارک موضوعی مالزی مقصد شگفت‌انگیزی برای کل خانواده‌ها است. این مکان به دو بخش با مضامین مختلف تقسیم شده که شامل باغ‌های جادویی، بخش گیاهان و سرزمین عجایب است. همچنین در آنجا می‌توانید کارناوال‌های نفس‌گیر، ماشین‌های جذاب ماجراجویی و موارد دیگر را تجربه کنید و عکس یادگاری بگیرید.

آدرس: Berjaya Times Square, Jalan, Imbi 55100, Kuala Lumpur, Malaysia

ورودی: ۱۰۰ دلار

ساعات کار: ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

دیگر هیجان‌ انگیزترین پارک‌ های جهان کدامند؟

- اورلند کره جنوبی (Everland, South Korea)
- کوه جادویی آمریکا (Six Flags Magic Mountain)
- گلد ریف آفریقای جنوبی (Gold Reef City, South Africa)
- شهربازی مونترال کانادا (La Ronde, Canada)


کلام پایانی

تعداد هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های جهان کم نیست و هرکدام با تم‌های مختلف خود هوش از بازدیدکنندگان می‌برند. اگر فرزند کوچک دارید با سفر به دیگر کشورها می‌توانید او را به یکی از این شهربازی‌ها ببرید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایش رقم بزنید. ناگفته نماند که این قبیل پارک‌ها مناسب بزرگسالان هم طراحی شده‌اند و حسابی به کودک درونتان در آنجا خوش می‌گذرد!
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار