gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مسافران برای سفر به عتبات عالیات حتما در ایران ویزا تهیه کنند و بدون ویزا اقدام به خریداری بلیت نکنند.
کد خبر: ۴۳۹۰۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 27
گردشبان (gardeshban.ir) :

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، ضمن  هشدار درباره فروش بلیت عتبات عالیات و تهیه ویزا در کشور عراق، گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد آن هستیم که برخی از آژانس های مسافرتی به بهانه آنکه مسافران می توانند در کشور عراق ویزا تهیه کنند به آنها بلیت فروخته و اعلام می کنند که در عراق، نجف و یا بغداد ویزا دریافت خواهند کرد اما متاسفانه مسافران در فرودگاه عراق سرگردان شده و هیچ ویزایی نمی توانند دریافت  کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی از برگرداندن بسیاری از مسافران که فریب این شرایط را خورده اند خبر داد و گفت: شرایط سخت و دشواری برای برخی مسافران پیش آمده است. مسافران به مقصد عراق حتما ویزای خود را در ایران اخذ کنند و در صورتی که از صحت ویزای صادر شده اطلاع داشتند، بلیت مقصد را تهیه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: تنها شرکت هواپیمایی العراقیه همزمان با تهیه بلیت عراق نجف و بغداد برای مسافران در فرودگاه عراق برگه ویزای یک هفته ای صادر می کند.

او همچنین درباره سرگردانی هواپیمای مشهد کابل هم گفت: این پرواز خود افغانستان بود که تنها در داخل ایران سوخت گیری کرده بود و با توجه به آنکه اجازه فرود داده نشده مجددا به ایران بازگشت.  از چند روز پیش با توجه به تحولات اخیر در کشور افغانستان  تمامی پرواز ها به این کشور تا اطلاع ثانوی لغو شده است.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار