gardeshban.ir

صبحانه انگلیسی یکی از این صبحانه ها است که بسیار کامل بوده و سعی شده از تمام گروه های مواد غذایی در آن استفاده شود.
کد خبر: ۴۳۹۸۳
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
صبحانه یکی از وعده های غذایی است که باید به آن اهمیت داد. این موضوع در خارج از کشور بیشتر مطرح است. صبحانه انگلیسی یکی از این صبحانه ها است که بسیار کامل بوده و سعی شده از تمام گروه های مواد غذایی در آن استفاده شود. 



مواد لازم صبحانه انگلیسی

تخم مرغ۲ عدد
گوجه گیلاسی۶ عدد
لیمو ترش۱ عدد
سوسیس کوکتل۲ عدد
خیار شور۵ عدد
سیب زمینی۱ عدد
لوبیا قرمز۵۰ گرم
قارچ۳ عدد

طرز تهیه صبحانه انگلیسی 

مرحله اول

برای تهیه صبحانه خوشمزه و مخصوص به روش انگلیسی در ابتدای کار، لوبیا را که از شب قبل خیسانده ایم، را با کمی آب می پزیم. در میانه پخت، به آن مقداری ادویه و کمی رب گوجه فرنگی می زنیم. می توان از کنسرو لوبیا نیز استفاده کرد.

مرحله دوم

در این مرحله سیب زمینی ها را هم شسته و با پوست درون قابلمه می ریزیم و با آب می پزیم. وقتی که سیب زمینی به طور کامل پخت، پوست آن را می گیریم و به صورت حلقه ای یا نگینی درشت خرد می کنیم و کنار می گذاریم.
 
مرحله سوم

در این مرحله یک تابه مناسب برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا روغن به خوبی داغ شود. سپس تخم مرغ ها را درون آن نیمرو می کنیم. تخم مرغ ها را از تابه خارج کرده و سیب زمینی های پخته را سرخ می کنیم.
 
مرحله چهارم

در این مرحله سیب زمینی ها را هم از تابه بیرون می آوریم و سوسیس را به صورت حلقه ای خرد می کنیم و درون آن سرخ می کنیم. سپس آن را بیرون آورده و درون تابه داغ قارچ ها را تفت می دهیم تا به خوبی سرخ شوند.
 
مرحله پنجم

در آخر لوبیا ها را درون تابه گرم می کنیم. همه را درون یک ظرف مناسب کنار هم می چینیم. روی آن را با کمی نمک و فلفل و سبزی معطر خشک مزه دار می کنیم. گوجه گیلاسی و خیار شور هم کنار آن قرار داده و سرو می کنیم. ‌
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار