gardeshban.ir

هتل میاروسا اینجکوم بیچ از هتل‌های ۵ ستاره در نزدیکی شهر آلانیای ترکیه است. این هتل زیبا تنها ۲۰۰ متر تا پلاژ فاصله دارد و یکی از بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل میاروسا اینجکوم بیچ از هتل‌های ۵ ستاره در نزدیکی شهر آلانیای ترکیه است. این هتل زیبا تنها ۲۰۰ متر تا پلاژ فاصله دارد و یکی از بهترین و بی‌نظیرترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود. فاصله این هتل تا شهر آلانیا حدوداً ۲۳ کیلومتر و تا شهر آوسالار حدوداً ۳ کیلومتر است، بااین‌حال به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی آلانیا مانند قلعه آلانیا، برج سرخ، غار داملاتاش و چندین موزه شهر آلانیا بازدید کنید. 

همچنین به دلیل مسافت ۱۰۰ کیلومتری این هتل تا فرودگاه آنتالیا برای جابجایی مسافران شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا در نظر گرفته‌شده است. 

ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخرشنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میاروسا اینجکوم بیچ آلانیا

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و پرسنل مجرب و کارآزموده هتل نیز در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. ممکن است برخی از مسافران سفر با ماشین شخصی را ترجیح دهند که در این صورت پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیارشان قرار داده می‌شود. 

توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. همچنین در هنگام اقامت در این هتل امکان کرایه اتومبیل از لابی هتل فراهم گردیده است که با رانندگی خودتان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

با توجه به اینکه در لابی این هتل سالن زیبایی و آرایشی دایر گردیده است، به‌راحتی می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی در این مرکز بهره‌مند شوید یا اینکه برای دوستان و آشنایان خود از مغازه‌های سوغاتی فروشی در لابی هتل Miarosa İncekum Beach Alanya سوغاتی تهیه کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. 

خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی و لباسشویی نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند ولی خدماتی نظیر اتو و واکس به‌صورت رایگان انجام می‌گیرند. لازم به ذکر است، درصورتی‌که به‌قصد سفر کاری عازم این شهر می‌شوید، با انتخاب هتل میاروسا اینجکوم بیچ می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های خود را در مرکز بیزینس با پرداخت هزینه مربوطه برگزار کنید.

 همچنین در قسمت لابی این هتل فروشگاه و مرکز خرید دایر گردیده است و مسافران می‌توانند در طی روز از این مراکز خرید کنند. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

امکانات تفریحی هتل

این هتل بی‌نظیر دارای سه استخر است که برای مسافران لحظات خوشی به ارمغان می‌آورد. استخرها روباز و سرپوشیده هستند و به‌صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که استخر اول مخصوص بزرگسالان، استخر دوم برای همه رده‌های سنی و استخر سوم مخصوص کودکان است. همچنین هر سه استخر این هتل به‌صورت فصلی دایر بوده و ساعت کاری استخر اول از ۷ صبح تا شش و نیم عصر، استخر دوم از ۸ صبح تا چهار و نیم عصر و استخر مخصوص کودکان نیز از ۸ صبح تا چهار و نیم عصر فعالیت دارند. 

ازجمله تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تنیس اشاره کرد. امکانات دیگر عبارت‌اند از حمام ترکی و اتاق استراحت و ریلکس. طرفداران ورزش نیز می‌توانند در سالن بدنسازی با انواع دستگاه‌های مجهز روز دنیا ورزش کنند.

همچنین برای کودکان نیز مینی کلاب در نظر گرفته‌شده است که می‌توانند در زمین‌بازی انواع سرگرمی‌ها و بازی‌ها را تجربه کنند. از جمله امکانات دیگر باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، اتاق بخار، چترهای آفتاب‌گیری، سرسره‌های آبی و سونا هستند. مطمئناً از این امکانات لذت خواهید برد و اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. 

برای کودکان کوچک‌تر نیز امکاناتی نظیر نگهداری از آن‌ها در هتل Miarosa İncekum Beach Alanya فراهم گشته است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. تفریحات دیگر در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، بدمینتون، کلوب های شبانه، انواع ورزش‌های آبی، دارت، غواصی و اتاق‌های بازی و فکری کودکان و بزرگسالان.

 همچنین در محوطه این هتل می‌توانید به ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشید و همین امر موردتوجه توریست‌ها و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که سالانه مسافران از جای‌جای دنیا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خود را برای سفری خاطره‌انگیز آماده می‌کنند. همچنین در محوطه این هتل باغ زیبای وجود دارد که امکانات مربوط به باربیکیو فراهم گشته است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های این هتل بسیار دل‌باز بوده و همگی دارای بالکن هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق تویین یا دوبل استاندارد، اتاق خانواده با چشم‌انداز کوه، اتاق دوبل و اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات اتوکشی، کاناپه، تلویزیون و تلفن، بالکن و حمام اختصاصی است. حمام‌های موجود در این هتل شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل

در رستوران فان اند سان این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی استانبولی خوشمزه ارائه می‌شود. مطمئن باشید از طعم غذاهای این رستوران سیر نخواهید شد. همچنین در کنار استخر این هتل نیز دو بار در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌ها و دسرها سرو می‌کنند. رستوران SUNNY در این هتل انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی، مکزیکی، ترکی، روسی و آسیایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه‌ای ارائه می‌دهد. رستوران ALA CARTE نیز مخصوص غذاهای محلی ترکی است که در وعده‌های شام به‌صورت منویی سرو می‌شود.

فاصله هتل میاروسا اینجکوم آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۲۱۰ متر
فاصله تا پارک طبیعت اینجکوم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کمپ جنگلی اینجکوم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل ووم: ۱.۹ کیلومتر

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس

میاروسا اینجکوم بیچ؛ از بهترین هتل های منطقه ساحلی آلانیا+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار