gardeshban.ir

طبق اعلام مسئولان بندر سیاتل، به دلیل آتش گرفتن یک تلفن همراه سامسونگ خطوط هواپیمایی آلاسکا بلافاصله تخلیه شدند.
کد خبر: ۴۴۲۲۵
تاریخ انتشار : جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
یک تلفن همراه در کابین پرواز هواپیمایی آلاسکا که از نیواورلئان در سیاتل فرود آمده بود، آتش گرفت. پری کوپر، سخنگوی بندر سیاتل، به The Seattle Times گفت که این تلفن Samsung Galaxy A21 بود. پس از بررسی‌های زیاد گوشی هوشمند سوخته، غیرقابل تشخیص بود. با این حال در مصاحبه با یکی از افسران پلیس بندر سیاتل، یک مسافر این تلفن همراه را سامسونگ گلکسی A21 معرفی کرد، اما باز هم با توجه به بقایای باقی مانده نمی‌توان مدل تلفن را تایید کرد.

البته هنوز شرکت سامسونگ به این اتفاق واکنشی نشان نداده است. سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا نیز به The Verge گفت: "خدمه هواپیما برای جلوگیری از گسترش بیشتر آتش تلفن همراه و خاموش کردن آن از کپسول آتش نشانی و کیسه محفظه باتری استفاده کردند. مسافران هم از طریق قسمت تخلیه اضطراری هواپیما و به دلیل شرایط مه آلود داخل کابین از هواپیما خارج شدند و دو نفر از آن‌ها در یک بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفتند. یکی از مسافران که در پرواز حضور داشته با انتشار یک توئیت، کابین را مانند یک دستگاه پر دود توصیف کرده است."

جنجال در خط هوایی آلاسکا بخاطر آتش گرفتن گوشی سامسونگ +عکس

سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا همچنین گفت که طبق توئیت منتشر شده توسط فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما، مسافران با اتوبوس به پایانه منتقل شدند. این وضعیت ممکن است سامسونگ گلکسی نوت ۷ را به دلیل انفجار باتری به ذهن متبادر کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا نقص مشترکی در سایر مدل‌های A21 وجود دارد یا خیر. البته موارد دیگری از آتش گرفتن باتری تلفن در سایر مارک‌های مطرح نیز رخ داده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار