gardeshban.ir

همدلان یا داوران پویش «کودک، همدلی و کرونا» معرفی شدند. ارسال آثار به این پویش تا دهم شهریورماه تمدید شده و برگزیدگان در روز جهانی کودک معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۲۴۰
تاریخ انتشار : جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی‌اکبر زین‌العابدین، دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا به ایسنا گفت: چون اساس این پویش ادبی و هنری، غیررقابتی است بیشتر شرکت‌کنندگان جزو برگزیدگان خواهند بود. گروهی از متخصصان آثار رسیده به دبیرخانه را بررسی اولیه می‌کنند و چنانچه از حداقل معیارهای کیفی مدنظر دبیرخانه برخوردار باشند برگزیده خواهند شد.

به گفته او، آثار برگزیدگان رشته‌های نقاشی، عکاسی و ویدیو (فیلم کوتاه) به ترتیب در موزه‌های ملی، گلستان و سینما به نمایش درخواهند آمد و آثار نوشتاری در یک کتاب دیجیتال منتشر خواهد شد و برگزیدگان لوح تقدیر ایکوم ایران را دریافت خواهند کرد، اما ۲۰ نفر به عنوان برگزیده برگزیدگان شناخته خواهند شد که علاوه‌بر نمایش و انتشار آثارشان به آن‌ها مدال ایکوم ایران به علاوه جایزه نقدی یک میلیون‌تومانی اهدا خواهد شد.

زین‌العابدین افزود: اشخاصی از میان بزرگان هنر و ادبیات ایران‌زمین به دعوت برگزارکنندگان، به این پویش پیوسته‌اند که تمام مراحل بازبینی و بررسی آثار را زیر نظر دارند و تا لحظه اعلام نتایج در روز جهانی کودک (۱۶ مهر) با پویش همراه خواهند بود.

وی گفت: تلاش شده تعداد بیشتر این همدلان از میان هنرمندانی باشند که کمتر در داوری‌های جشنواره‌های مرسوم شرکت می‌کنند.

دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا، اسامی همدلان این پویش را به این شرح اعلام کرد:

عکس: سیف‌اله صمدیان، رضا معطریان و فرهاد سلیمانی

نقاشی و تصویرگری: فرشید مثقالی، شهناز زهتاب و نازنین آیگانی

ویدیو (فیلم کوتاه و انیمیشن) : محمدرضا اصلانی، شادمهر راستین و رضا بهزادیان

نوشتن خلاق: فریبا کلهر، فرمهر منجزی و احمداکبرپور

پویش ادبی و هنری کودک، همدلی و کرونا برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال به راه افتاده است. ایکوم ایران (کمیته ملی موزه‌های ایران) برگزارکننده این پویش و کانون توسعه فرهنگی کودکان مجری طرح است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار