gardeshban.ir

همدلان یا داوران پویش «کودک، همدلی و کرونا» معرفی شدند. ارسال آثار به این پویش تا دهم شهریورماه تمدید شده و برگزیدگان در روز جهانی کودک معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار : جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی‌اکبر زین‌العابدین، دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا گفت: چون اساس این پویش ادبی و هنری، غیررقابتی است بیشتر شرکت‌کنندگان جزو برگزیدگان خواهند بود. گروهی از متخصصان آثار رسیده به دبیرخانه را بررسی اولیه می‌کنند و چنانچه از حداقل معیارهای کیفی مدنظر دبیرخانه برخوردار باشند برگزیده خواهند شد.

داوران پویش «کودک، همدلی و کرونا» اعلام شدند

به گفته او، آثار برگزیدگان رشته‌های نقاشی، عکاسی و ویدیو (فیلم کوتاه) به ترتیب در موزه‌های ملی، گلستان و سینما به نمایش درخواهند آمد و آثار نوشتاری در یک کتاب دیجیتال منتشر خواهد شد و برگزیدگان لوح تقدیر ایکوم ایران را دریافت خواهند کرد، اما ۲۰ نفر به عنوان برگزیده برگزیدگان شناخته خواهند شد که علاوه‌بر نمایش و انتشار آثارشان به آن‌ها مدال ایکوم ایران به علاوه جایزه نقدی یک میلیون‌تومانی اهدا خواهد شد.

زین‌العابدین افزود: اشخاصی از میان بزرگان هنر و ادبیات ایران‌زمین به دعوت برگزارکنندگان، به این پویش پیوسته‌اند که تمام مراحل بازبینی و بررسی آثار را زیر نظر دارند و تا لحظه اعلام نتایج در روز جهانی کودک (۱۶ مهر) با پویش همراه خواهند بود.

وی گفت: تلاش شده تعداد بیشتر این همدلان از میان هنرمندانی باشند که کمتر در داوری‌های جشنواره‌های مرسوم شرکت می‌کنند.

دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا، اسامی همدلان این پویش را به این شرح اعلام کرد:

عکس: سیف‌اله صمدیان، رضا معطریان و فرهاد سلیمانی

نقاشی و تصویرگری: فرشید مثقالی، شهناز زهتاب و نازنین آیگانی

ویدیو (فیلم کوتاه و انیمیشن) : محمدرضا اصلانی، شادمهر راستین و رضا بهزادیان

نوشتن خلاق: فریبا کلهر، فرمهر منجزی و احمداکبرپور

پویش ادبی و هنری کودک، همدلی و کرونا برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال به راه افتاده است. ایکوم ایران (کمیته ملی موزه‌های ایران) برگزارکننده این پویش و کانون توسعه فرهنگی کودکان مجری طرح است.

شرکت‌کنندگان، آثار ادبی و هنری خود را با موضوع «همدلی» خلق و به دبیرخانه پویش ارسال می‌کنند. مهلت شرکت تا دهم شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شده است و برگزیدگان همزمان با روز جهانی کودک معرفی می‌شوند.

برای آگاهی از شرایط شرکت در این پویش با شماره ۰۹۳۷۲۳۹۸۸۸۸ تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام بگذارید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار