gardeshban.ir

در این ساندویچ از مرغ و بادمجان استفاده شده است که با پنیر خامه و جعفری مزه دار شده است.
کد خبر: ۴۴۲۹۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
ساندویچ به دلیل سادگی در استفاده به عنوان یک غذای پیک نیکی یا خیابانی طرفداران زیادی دارد. یکی از این ساندویچ ها ساندویچ مرغ و بادمجان است. 

در این ساندویچ از مرغ و بادمجان استفاده شده است که با پنیر خامه و جعفری مزه دار شده است. 

این ساندویچ به راحتی در نان هلندی تهیه می شود. نان هلندی به صورت چند نان کوچک کنار هم تهیه می شود. این ساندویچ به ساندویچ های کوچک تقسیم می شود که می توان به عنوان فینگر فود در مهمانی ها از آن استفاده نمود. 
 
مواد لازم برای ۳ نفر

فیله مرغ۵ تکه
بادمجان سرخ شده۱ عدد
جعفری خرد شده۱ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
پنیر خامه ای ۲ قاشق غذا خوری
پودر سیر و فلفل قرمز به مقدار لازم
پودر پیاز به مقدار لازم
نان هلندی۱ عدد

طرز تهیه ساندویچ مرغ و بادمجان

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ خوشمزه با مرغ و بادمجان ابتدا بادمجان ها را پوست می کنیم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. سپس مقداری نمک روی بادمجان ها می پاشیم و به مدت ۳۰ دقیقه کنار می گذاریم تا تلخی شان به طور کامل گرفته شود.

مرحله دوم

در این مرحله پس از گذشت ۳۰ دقیقه بادمجان ها را آبکشی می کنیم و با دست کمی فشار می دهیم تا آب اضافی موجود در بادمجان ها خارج شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کمی روغن اضافه می کنیم.
 
مرحله سوم

پس از اینکه روغن داغ شد، بادمجان ها را درون روغن سرخ می کنیم و کنار می گذاریم. در ادامه فیله های مرغ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز و مقداری نمک به گوشت مرغ اضافه می کنیم.
 
مرحله چهارم

حالا فیله های مرغ و ادویه ها را خوب ترکیب می کنیم تا گوشت مرغ طعم دار شود. در ادامه فیله های مرغ را روی صفحه گریل می پزیم یا اینکه در روغن سرخ می کنیم وکنرا می گذاریم، سپس به سراغ آماده کردن دیگر مواد می رویم.
 
مرحله پنجم

در این مرحله در یک کاسه، جعفری خرد شده و ساطوری شده را به همراه پنیر خامه ای با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شود. در ادامه نان هلندی را از وسط برش می زنیم. مخلوط پنیر و جعفری را روی نان می مالیم.

مرحله ششم

فیله های مرغ گریل شده را به صورت نواری برش می زنیم و روی پنیر خامه ای و جعفری قرار می دهیم. بادمجان را به صورت نواری برش می زنیم و روی فیله ها قرار می دهیم. نصف دیگر نان را روی مواد قرار می دهیم. ساندویچ آماده سرو است.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار