gardeshban.ir

موسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان از بازگشایی موزه‌های این مجموعه از یکشنبه هفتم شهریورماه مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۰۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
با کاهش محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در هفته جاری، موسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان اعلام کرد که موزه‌های این مجموعه از روز یکشنبه هفتم شهریورماه به روی عموم مردم بازگشایی خواهند شد. این بنیاد بر انجام بازدیدها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده است.

موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه زمان، مجموعه فرهنگی و موزه‌ای ساختمان دفینه و مجتمع فرهنگی موزه‌ای شهدای رامسر شامل موزه عمارت مرمر، موزه تخصصی عاج ایران، موزه حمام قدیم، موزه مردم‌شناسی شمال ایران، موزه آوندهای تاریخی، نمایشگاه موزه‌ای و باغ موزه گیاه‌شناسی در شهر رامسر، بنا بر اطلاعیه موسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان پس از حدود پنج ماه تعطیلی بازگشایی خواهند شد.

بازدید از موزه هنر ایران واقع در کاخ مرمر و مجتمع فرهنگی موزه‌ای دفینه، همچون گذشته مستلزم نوبت‌گیری در وب‌سایت موزه‌های بنیاد مستضعفان است.

شایان ذکر است که بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، موزه‌های کشور از هجدهم فروردین ماه تعطیل شده بود. کاهش محدودیت‌ها و بازگشایی موزه‌ها در حالی انجام خواهد شد که ایران آمار حدودا ۷۰۰ قربانی در روز، وخیم‌ترین دوران خود را به‌لحاظ شیوع کرونا و مرگ‌و‌میر ناشی از آن سپری می‌کند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار