gardeshban.ir

آفاموسا کوالالامپور یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور مالزی به شمار می رود.
کد خبر: ۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
آفاموسا کوالالامپور یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور مالزی به شمار می رود. امروزه مسافرت به کشور ها و شهر های مختلف جهان، رواج بسیاری پیدا کرده و همگان سعی بر این دارند که در برخی مواقع سفری خارجی داشته باشند و مالزی یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان شناخته می شود و پس از ترکیه دومین مقصد پر گردشگر ایران می باشد. 

آفاموسا یکی از بهترین مناطق تفریحی در شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی می باشد که در این منطقه می توانید از انواع تفریحات نهایت لذت را ببرید. آفاموسا را می توان هم به عنوان یک منطقه تفریحی و هم به عنوان یک منطقه استراحتی در نظر گرفت و می توانید یک پیک نیک ساده نیز در یک فضای مهیج داشته باشید.

بخش های متنوعی در آفاموسا تعبیه شده که مناسب برای انواع سلیقه ها خواهد بود. یکی از محبوب ترین مراکز آفاموسا کوالالامپور را می توان پارک آبی دانست که مجهز به مدرن ترین دستگاه های آبی بوده و بهترین لحظات را در آن سپری خواهید کرد. در تورهای کوالالامپور حیات وحش، تفریحات سرگرمی، اسب سواری، رستوران، کافه، عکاسی، استودیو و… بخش هایی هستند که می توانید از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم.

کوالالامپور به عنوان پایتخت و قلب تپنده مالزی شناخته شده و هر ساله هدف خیلی عظیمی از گردشگران آسیایی و جهانی می باشد. شهر کوالالامپور به خودی خود به عنوان یکی از بهترین انتخاب های گردشگری برایتان خواهد بود و با گشت و گذار در این شهر می توانید بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. 

جاذبه های متعددی در این شهر انتظار شما را می کشند و می توانید اوج هیجان را در بخش های تفریحی کوالالامپور تجربه نمایید. آفاموسا کوالالامپور یکی از بهترین بخش های تفریحی این شهر به شمار می رود که وسعتی برابر با 520 هکتار داشته و این مجموعه هم از نظر گردشگری و هم از نظر تفریحی حائز اهمیت خواهد بود.

دسترسی به آفاموسا از مرکز شهر کوالالامپور ساده خواهد بود و می توانید با سوار شدن به مترو در ایستگاه seremban پیاده شده و به وسیله تاکسی به این منطقه تفریحی برسید. در این شهرک تفریحی بخش های مختلفی را می توانید هدف قرار دهید و از جمله محبوب ترین آنها می توان به پارک آبی و باغ وحش اشاره کرد. آفاموسا کوالالامپور را می توان به عنوان مرکزی تفریحی و استراحتی در نظر گرفت و به همین دلیل هدف مناسبی برای انواع سنین بوده و همگان از گشت و گذار و مراجعه به آن لذت خواهند برد.

پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

به جرات پارک آبی آفاموسا کوالالامپور را می توان به عنوان یکی از بهترین پارک آبی های جهان به شمار آورد و به عنوان اولین پارک آبی در مالزی شناخته می شود. نهایت هیجان را می توانید در این پارک آبی تجربه نمایید و دستگاه های مجهز، بخش هایی ویژه، فضای کودکان و… دست به دست هم داده اند که این پارک آبی را به یک تفریحگاه مناسب تبدیل نمایند. سرسره های آبی با شیب تند، اصلی ترین بخش این پارک آبی به شمار می رود و اوج سرعت بر روی آب را می توانید بر روی این سرسره های روباز یا رو بسته تجربه نمایید.

همه بخش های پارک آبی هیجانی نخواهد بود و می توانید از موج سواری ملایم بر روی آب نیز لذت ببرید. در کنار آفاموسا کوالالامپور دریای مصنوعی نیز در این پارک آبی تعبیه شده و موج هایی کاملا طبیعی بر روی آب ایجاد شده و حس شنا در یک ساحل شنی آرام را خواهید داشت و حتی کودکان می توانند در سواحل آن به شن بازی مشغول شوند.

حیات وحش آفاموسا

یکی دیگر از بخش های تفریحی آفاموسا کوالالامپور را می توان حیات وحش آن دانست که در این حیات وحش می توانید زندگی انواع گونه های حیوانات اهلی و وحشی را مشاهده نمایید. امکان غذا دادن به برخی از حیوانات نیز برایتان وجود خواهد داشت. از جمله حیواناتی که می توانید در این باغ وحش مشاهده نمایید می توان به: فیل، ببر، شیر، پلنگ، زرافه و… اشاره کرد اما تنها حیوانات درنده نیستند که در لیست حیوانات باغ وحش قرار می گیرند و می توانید انواع خزندگان و پرندگان مختلف را نیز در این باغ وحش مشاهده نمایید.

شهرک غرب وحشی یکی از بخش هایی است که به تازگی به آفاموسا کوالالامپور اضافه شده و این بخش یک نماد از نحوه زندگی کردم گاوچران ها می باشد و می تواند یکی از بخش های مناسب برای انواع سنین باشد. در این محل نمایش هایی از سرخپوست ها و همچنین گاوچران ها اجرا خواهد شد که بازدید از آن عاری از لطف نخواهد بود.

شهربازی در آفاموسا

علاوه بر بخش های ذکر شده، می توانید جاذبه های تفریحی دیگری را نیز در این منطقه قرار دهید. آفاموسا به عنوان یکی از شهرک های تفریحی کوالالامپور شناخته می شود و بازدید از آن در تور کوالالامپور یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. انواع امکانات سرگرمی در این پارک به مانند سایر مراکز تفریحی وجود داشته و می توانید از کافه ها و رستوران های آفاموسا برای خوردن یک غذای لذیذ و یا نوشیدن یک قهوه داغ استفاده کنید. 

هتل هایی نیز در این بخش احداث شده اند که امکان اقامت در آنها برایتان وجود داشته و می توانید یک روز از سفر خود را در یک منطقه تفریحی سپری نمایید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه را می توان به کریسمس و سال نو چینی نسبت داد چرا که در این مواقع شاهد رژه در فضای آزاد و همچنین مراسمات خاصی در منطقه آزاد خواهیم بود.

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس

آفاموسا ؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار