gardeshban.ir

کلیسای سنت پاول یک کلیسای تاریخی پروتستان است و در نزدیکی منطقه خرید زیل فرانکفورت واقع شده است.
کد خبر: ۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
کلیسای سنت پاول یک کلیسای تاریخی پروتستان است و در نزدیکی منطقه خرید زیل فرانکفورت واقع شده است. 

پارلمان فرانکفورت یک مجمع ملی آلمان بود که توسط متخصصان طبقه متوسط، تجار و صنعتگران مرفه متعلق به مناطق مختلف آلمان تشکیل شد.

این ساختمان نه تنها از نظر معماری، بلکه از نظر نقشی که در شکل گیری دموکراسی آلمان در سال ۱۸۴۸ ایفا کرد، قابل توجه است. St. Paul's Church یکی از اولین بناهایی بود که پس از جنگ جهانی دوم بازسازی شد. 

این کلیسا جایی است که پادشاهان و امپراطوران آلمان از سال ۱۲۵۳ در آن تاجگذاری کرده اند. در صورت خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به فرانکفورت، در کنار سایر جاهای دیدنی فرانکفورت بازدید از این کلیسای شگفت انگیز را فراموش نکنید.

کلیسای سنت پاول؛ جاذبه تاریخی و متفاوت فرانکفورت/عکس

چرا بازدید از کلیسای سنت پاول پیشنهاد می شود؟

• با بازدید از این کلیسا اطلاعات زیادی در مورد توسعه پارلمان آلمان به دست خواهید آورد.

• این کلیسا شگفت انگیزترین کلیسایی است که هنوز بعد از جنگ یک کلیسای فوق العاده است.

• کلیسای سنت پاول از بیرون بسیار بزرگ به نظر می رسد و معماری و ظاهری بی نظیر دارد که توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

• برای آشنایی با تاریخ و تمدن کشور آلمان پیشنهاد می شود که حتما از این کلیسا دیدن کنید.

تاریخچه کلیسای سنت پاول

فرانکفورت واقع در رودخانه ماین، پایتخت مالی قاره اروپا و مرکز حمل و نقل آلمان است. در سال ۱۷۸۹ کلیسای سنت پاول فرانکفورت به دست یوهان آندریاس لیبهاردت ساخته شد. ساختمان جدید کلیسا قرار بود جایگزین کلیسای سابق مستضعفین شود، که در سال ۱۷۸۶ به دلیل فرسودگی ویران شده بود. 

ساخت و سازها در طول جنگ های ناپلئون متوقف شد. ساختمان جدید بین سال های ۱۸۲۹ و ۱۸۳۳ توسط یوهان فردریش کریستین هس (Johann Friedrich Christian Hess) تکمیل شد. 

این مکان به عنوان محل ملاقات پارلمان فرانکفورت در جریان انقلاب های آلمان در سال ۱۸۴۸مورد توجه قرار گرفت. در مارس ۱۹۴۴، در طول جنگ جهانی دوم، کلیسا به همراه اکثر قسمت های مرکز شهر فرانکفورت در بمباران متفقین فرانکفورت تخریب شد. 

به عنوان ادای احترام به نماد آزادی آن و به عنوان مهد آلمان، این اولین سازه در فرانکفورت بود که در این شهر پس از جنگ بازسازی شد. کلیسای سنت پاول در صدمین سالگرد پارلمان فرانکفورت بازگشایی شد. 

این کلیسا دیگر یک کلیسا نیست، بلکه یک موزه و محل تجمع تاریخی است. امروزه، این مکان میزبان ارائه جوایز و همچنین رویدادهای سیاسی و فرهنگی است و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

کلیسای سنت پاول؛ جاذبه تاریخی و متفاوت فرانکفورت/عکس

معماری کلیسای سنت پاول

معماری کلیسای سنت پاول به سبک نئوکلاسیک است. مجسمه جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در قسمت بیرونی کلیسا قرار دارد. این کلیسا استوانه ای شکل بوده و ورودی آن با آجر های ساده ای به رنگ قرمز تزئین شده است. این کلیسا به علت دایره ای بودن امکان شنیدن صدای سخنگو را به همه می داد. 

برج ساعتی زیبایی در ورودی کلیسا وجود دارد. بعد از آن به سالن بسیار بزرگ کلیسا خواهید رسید که مکانی برای تبادل نظر سیاستمداران آلمانی بود. پلاک های یادبود روی نمای کلیسا، سیاستمداران معروف و شهروندان افتخاری شهر را به یاد می آورد. 

در ضلع شمالی آن بنایی وجود دارد که یادآور قربانیان ناسیونال سوسیالیسم است. در ضلع جنوبی کلیسا بنای یادبود وحدت را خواهیم دید. از زیرزمین کلیسا به عنوان اتاق نمایش استفاده می شود.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید

کلیسای سنت پاول فرانکفورت همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر به روی علاقمندان باز است و هزینه ای برای ورود به آن دریافت نمی شود. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از کلیسا حدود ۲ الی ۳ ساعت است.

نحوه دسترسی به کلیسای سنت پاول

کلیسای سنت پاول در مرکز شهر فرانکفورت و در نزدیکی میدان رومر قرار گرفته است. برای دسترسی به این جاذبه گردشگری می توانید هم از خودروی شخصی و هم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. 

کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند به صورت رایگان از پارکینگ منطقه کورن مارکت که در فاصله بسیار نزدیکی از کلیسا قرار دارد استفاده کنند. همچنین با اتوبوس خطوط ۳۰، ۳۶، ۵۰، ۵۸ و ۷۸، متروی خطوط U5 و U6، قطار خطوط S8، S1, S2, S4, S5 و قطار خطوط RB10, RB12, RE2, RE9 و LRS می توانید خود را به کلیسا برسانید.

بهترین زمان سفر به فرانکفورت

اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز چشم انداز سر سبز فرانکفورت چشم هر بیننده ای را خیره می کند و زمانی ایده آل برای سفر به فرانکفورت است.

کلیسای سنت پاول؛ جاذبه تاریخی و متفاوت فرانکفورت/عکس

مکان ها و جاذبه های دیدنی نزدیک کلیسای سنت پاول

برج ماین: ۱ کیلومتر
باغ جانورشناسی: ۱.۶ کیلومتر
برج اشنهایمر: ۱.۸ کیلومتر
موزه اشتادل: ۲.۵ کیلومتر
موزه ارتباطات فرانکفورت: ۲.۷ کیلومتر

هتل های نزدیک کلیسای سنت پاول

هتل میرامار: ۱۶۰ متر
هتل رویال: ۱.۴ کیلومتر
هتل زنتروم: ۱.۷ کیلومتر
هتل فلمینگ سلکشن فرانکفورت: ۲.۳ کیلومتر
هتل هیلتون سیتی سنتر فرانکفورت: ۲.۳ کیلومتر
هتل کرنر: ۳.۷ کیلومتر

رستوران های نزدیک کلیسای سنت پاول

رستوران والدن: ۱.۱ کیلومتر
رستوران کلوسترهوف: ۱.۱ کیلومتر
پیزا پترو: ۱.۵ کیلومتر
رستوران بیوندو: ۲.۳ کیلومتر
رستوران فاندوس: ۲.۴ کیلومتر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار