gardeshban.ir

مارینا بی سنگاپور یکی از مهمترین بخش های تفریحی و گردشگری این کشور می باشد و هر ساله خیل عظیمی از گردشگران این منطقه را هدف قرار می دهند.
کد خبر: ۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مارینا بی سنگاپور یکی از مهمترین بخش های تفریحی و گردشگری این کشور می باشد و هر ساله خیل عظیمی از گردشگران این منطقه را هدف قرار می دهند. در صورتی که تور سنگاپور را برای سفر خود انتخاب کرده باشید توصیه می کنیم که حتما از این جاذبه بی نظیر دیدن نمایید. 



سنگاپور با اینکه یک کشور کوچک می باشد اما از نظر اقتصادی در رتبه خوبی واقع شده و به عنوان یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان شناخته می شود.

با اینکه کشور سنگاپور به عنوان یکی از کشور های سنتی و تاریخی جهان به شمار می رود اما شاهد مراکز مدرن بسیاری در پایتخت این کشور و هر یک از شهر های آن هستیم. یکی از بهترین بخش های مدرن سنگاپور را می توان مارینا بی دانست. 

خلیجی زیبا و بی‌نظیر به نام مارینا بی سنگاپور+ تصاویر

مارینا بی خلیجی زیبا با چشم نوازی فوق العاده در شهر سنگاپور می باشد که بخش های تفریحی متعددی را در اطراف خود جای داده و اطراف این خلیج نیز با نام مارینا بی شناخته شده می شود. هتل مارینا بای سان مهمترین بخش تفریحی این بخش را به خود اختصاص داده و به همین دلیل بسیاری این هتل را برای اقامت خود در سنگاپور انتخاب می کنند. در ادامه با دلتابان باشید تا پس از خرید بلیط هواپیما سنگاپور سفری خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنید.

نمایی از مارینا بی سنگاپور

یکی از بهترین و دیدنی ترین بخش های شهر سنگاپور را می توان تفرجگاه مارینا بی سنگاپور دانست. این تفرجگاه تشکیل شده از 3 برج به هم پیوسته می باشد که طرحی بسیار زیبا در جهان بوده و به عنوان یکی از سازه های معماری مدرن به شمار می رود. سکویی که این 3 برج را به یکدیگر متصل کرده به مانند کشتی بوده و بی شک سبب زیبایی هرچه تمام تر آن شده است.

بازدید از این منطقه به منزله گشت و گذار در یکی از بهترین و فوق العاده ترین سازه های ساخت بشر خواهد بود. مهندسین بسیاری در ساخت این برج ها دخیل بوده اند اما مهمترین آنها شرکت سندز کورپ و موشه سفدی می باشند. آبشار مصنوعی مارینا بی سنگاپور یکی از زیباترین دیدنی های این بخش می باشد که در بخش جلویی هتل قرار گرفته و نمادی از عظمت در این منطقه با شمار می رود..

استخر و پارک مارینا بی سنگاپور

خلیجی زیبا و بی‌نظیر به نام مارینا بی سنگاپور+ تصاویر

اصلی ترین بخش های تفریحی مارینا بی سنگاپور را می توان استخر و پارک آسمانی آن دانست. برای دسترسی به این بخش ها باید به طبقه آخر، یعنی پشت بام هتل بروید. استخری به طول 150 متر و پارکی به طول 340 متر در بالای برج ها بی شک هر بیننده ای را حیرت زده خواهد کرد. سرسبزی های بسیاری را نیز بر روی این کشتی نمای روی برج مشاهده خواهید کرد که حس و حال خوبی برایتان خواهد داشت.

کسانی امکان استفاده از استخر مارینا بی را خواهند داشت که در هتل این ساختمان اقامت داشته باشند اما می توانید با تهیه بلیط از پشت بام مارینا بی دیدن نمایید. تماشای نمای شهر از این ارتفاع فوق العاده بوده و می تواند بهترین حس را داشته باشد و تمامی موارد ایمنی در این منطقه رعایت شده و امکان وقوع هیچگونه اتفاق ناگواری وجود نخواهد داشت و به همین دلیل با خیالی راحت می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید.

هتل مارینا بی سنگاپور

خلیجی زیبا و بی‌نظیر به نام مارینا بی سنگاپور+ تصاویر

بی شک برای اقامت در سنگاپور باید یک هتل رزرو نمایید و چه بسا بهتر است هتلی را انتخاب کنید که علاوه بر اقامت آرام، تفریحات متنوعی را در آن داشته باشید. هتل مارینا بی سنگاپور می تواند بهترین لحظات را برایتان تداعی سازد و می توانید هم اقامتی آرام و بی دغدغه در آن داشته و همچنین از تفریحات بی نظیر آن لذت ببرید. هتل مارینا بی مجهز به انواع امکانات رفاهی بوده و دارای 2560 اتاق متفاوت می باشد که می توانید متناسب با تعداد نفرات خانواده خود اقدام به رزرو آن نمایید.

خلیجی زیبا و بی‌نظیر به نام مارینا بی سنگاپور+ تصاویر

توجه داشته باشید که کلیه اتاق های هتل دارای نمایی زیبا از خلیج و یا شهر سنگاپور هستند و می توانید در یک فضای دلباز اقامت داشته باشید. اتاق های هتل کاملا تمیز بوده و پس از هر بار خالی شدن تمامی پتوها و بالش های آن تعویض خواهند شد و می توانید در یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور اقامت داشته باشید. با اقامت در این هتل می توانید به صورت رایگان از پارک آسمانی و استخر مارینا بی استفاده کنید.



مرکز خرید مارینا بی سنگاپور

در مارینا بی سنگاپور علاوه بر استخر و پارک، می توانید تفریحات دیگری را نیز هدف قرار دهید و از جمله مهمترین آنها می توان به موزه هنر های معاصر اشاره کرد و می توانید انواع آثار هنری بی نظیر را در این موزه مشاهده نمایید. مرکز خرید بسیار بزرگی در این برج ها فعالیت می کند که تشکیل شده از چند صد فروشگاه مختلف بوده و می توانید انواع محصولات برند و با کیفیت را از آنها خریداری نمایید.

سینمایی که در مارینا بی فعالیت می کند متنوع ترین فیلم ها را به نمایش گذاشته و می توانید یک استراحت به همراه تماشای فیلم های بی نظیر جهان داشته باشید. بخش آبشار مارینا بی با نورپردازی های زیبایی تزئین شده که این امر سبب خلق زیبایی های بی نظیری در آن شده و بی شک توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. رستوران ها و کافه های مارینا بی نیز می توانند هدف مناسبی برای میل کردن یک نوشیدنی و یا یک غذای بین المللی یا محلی باشند و می توانید خستگی خود را در این مناطق به در کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار