gardeshban.ir

هتل مولا گالاتا استانبول (به انگلیسی: Hotel MOLA Galata Istanbul) از گزینه‌های اقامتی اقتصادی و سه ستاره شهر تماشایی استانبول است.
کد خبر: ۴۴۷۹۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مولا گالاتا استانبول (به انگلیسی: Hotel MOLA Galata Istanbul) از گزینه‌های اقامتی اقتصادی و سه ستاره شهر تماشایی استانبول است که در مکانی مناسب واقع در منطقه دیدنی بایزید و در نزدیکی برخی از امکان دیدنی استانبول نظیر پل گالاتا و مسجد رستم پاشا واقع گردیده است. 

این هتل خوش‌منظره و شیک با برخورداری از ۱۴ باب سوئیت اقامتی مبله و مجهز به امکانات رفاهی مناسب آماده است تا از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول قصد دارند در این شهر دیدنی اقامت کنند، پذیرایی کند و اوقات خوشی را برایشان رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل

پیش از رزرو سوئیتی در هتل مولا گالاتا استانبول باید بدین نکته توجه شود که این اقامتگاه جزء بوتیک هتل‌ها محسوب می‌شود و از لحاظ امکانات رفاهی و واحدهای اقامتی ممکن است با هتل‌هایی هم سطح و هم رده متفاوت باشد. 

امکاناتی از قبیل: اینترنت رایگان و پرسرعت وایفای، فضای مناسب برای برپایی پیک نیک، انبار نگهداری از بار و بنه، کتابخانه، دستگاه دورنگار و فتوکپی، اتاق خانواده، صندوق امانات، محوطه استعمال دخانیات برای سیگاری‌ها، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور و تهویه مطبوع در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد گشت. 

همچنین برای رفاه گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، کافی‌شاپی دنج و دل‌نشین در فضای هتل تعبیه گردیده تا انواع دسرها و نوشیدنی‌های مورد نیازشان در طول اقامت در این هتل تامین گردد. گفتنی است که بوتیک هتل مولا گالاتا استانبول فاقد رستوران است، ولی با توجه به آشپزخانه مجزا و مجهزی که دارد، نیاز به وجود رستوران در این هتل احساس نمی‌شود. همچنین مکان مناسبی برای پارک خودرو در این هتل وجود ندارد و میهمانان برای پارک وسایل نقلیه خود باید به پارکینگ اطراف هتل مراجعه کنند.

خدمات هتل

از نقاط قوت هتل مولا گالاتا استانبول، تنوع خدماتی است که به میهمانان خود عرضه می‌دارد: از خدمات خانه‌داری و پذیرش شبانه‌روزی گرفته تا صدور فاکتور و صرافی، کلیه خدمات رفاهی، سرویس‌هایی که بعضا در هتل‌هایی لوکس به گردشگران ارائه می‌گردد، در این هتل توسط کارکنانی مجرب و کارآزموده پیشکش گردشگران خواهد شد. 

چنانچه نیاز به اتوشویی و خشک‌شویی داشتید، کافی است تلفن را بردارید و این موضوع را با پذیرش هتل در میان گذارید تا در اسرع وقت کارکنان بخش خانه‌داری به درخواست شما رسیدگی کنند. سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، کرایه خودرو، تهیه بلیط هواپیما، بیدارباش و روم سرویس از دیگر خدماتی است که در هتل آپارتمان مولا گالاتا استانبول به کلیه میهمانان ارائه خواهد گشت.

واحدهای اقامتی هتل

شاید در بخش امکانات رفاهی، هتل مولا گالاتا استانبول در حد و اندازه هتل‌هایی لوکس و باکیفیت نباشد، اما در بخش واحدهای اقامتی، بی‌تردید این هتل دست پیشی را از هتل‌هایی چهار ستاره نیز خواهد ربود. واحدهای دل‌باز و نورگیر این هتل که به خانه‌هایی لوکس شباهت دارند، از کلیه ملزومات رفاهی اعم از چای‌ساز/قهوه‌جوش، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، یخچال، سشوار، ماشین‌لباسشویی، کمدلباس، شومینه، میز و صندلی، تلفن و صندوق امانات برخوردار بوده و به تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز گردیده‌اند. 

وجود بالکن در هر واحد اقامتی موجب شده که امکان صرف صبحانه‌ای لذیذ در حین تماشای نمایی خارق‌العاده از شهر دیدنی استانبول میسر گردد. همچنین وجود آشپزخانه‌ای مجهز به کلیه اسباب و وسایل پخت و پز در هر واحد اقامتی، امکان آشپزی و طبخ غذایی سالم و لذیذ را برای میهمانان فراهم ساخته است.

موقعیت مکانی هتل

هتل مولا گالاتا استانبول تنها ۶۰۰ متر با برج گالاتا فاصله دارد و در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نظیر پل آتاتورک، موزه پرا، بازار ادویه، مسجد سلیمانیه و خیابان استقلال قرار گرفته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مولا گالاتا استانبول

فاصله هتل تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پل آتاتورک: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد رستم پاشا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه پرا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر


هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس

هتل مولا گالاتا استانبول؛ اقامتی شیک در نزدیکی دیدنی شهر/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار