gardeshban.ir

این هتل ۴ ستاره در خیابان الریگا در مرکز منطقه دیره واقع شده است و موقعیت قرار گیری آن در شهر عالی است؛ زیرا فرودگاه در ۳.۵ کیلومتری هتل است.
کد خبر: ۴۵۰۹۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اکسلسیور داون تاون در دبی در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. این هتل ۴ ستاره در خیابان الریگا در مرکز منطقه دیره واقع شده است و موقعیت قرار گیری آن در شهر عالی است؛ زیرا فرودگاه در ۳.۵ کیلومتری هتل است. 

همچنین با مرکز بین المللی همایش دبی در خیابان شیخ زائد ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر علاقه مند به گشتن شهر با مترو هستید، با ۲ دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو الریگا می رسید. این هتل برای مسافران تفریحی و هم مسافران تجاری بسیار مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اکسلسیور داون تاون دبی

از امکانات عمومی هتل اکسلسیور داون تاون می توان به پارکینگ رایگان، آسانسور، رستوران، استخر، اینترنت رایگان، امنیت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق نگهداری چمدان، اطفا حریق، امکان واکس زدن کفش ها، محیط مخصوص سیگار کشیدن و امکان کباب کردن در محوطه هتل اشاره کرد. اگر بلیط هواپیما دارید، برای راحتی بیشتر می توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. در هتل لاندری، خشکشویی، خدمات اتو هم وجود دارد.

در صورتی که به پول نقد احتیاج داشته باشید یک دستگاه خود پرداز در هتل موجود است و امکان تعویض ارز هم وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل با کارکنانی ماهر و مسلط به بیشتر زبان های دنیا از جمله عربی، انگلیسی، فرانسه، آلمانی، فیلیپینی، روسی و هندی پذیرای میهمانان و مسافران ارجمند هستند.

برای گردش شهری با تور می توانید به میز ارائه خدمات تور هتل مراجعه کنید. اگر بخاطر اهداف تجاری و کسب و کار به دنبال اقامت در هتلی هستید که امکانات کپی و فکس، مرکز و اتاق تجاری و کنفرانس داشته باشد و قرار های کاری خود را در همان هتل تنظیم کنید، بدون شک این هتل انتخابی خوب است. هتل اکسلسیور داون تاون از هتل هایی است که بخشی از خاطره های لذت بخش و به یاد ماندنی سفرتان خواهد شد.

اتاق های هتل

در هتل اکسلسیور داون تاون تعداد ۱۳۹ اتاق مدرن و تازه بازسازی شده وجود دارد؛ اتاق هایی متناسب برای مسافرانی که تنها، با خانواده و یا با اهداف تجاری سفر می کنند. انواع اتاق های یک تخته، دو تخته استاندارد، متصل، مخصوص ماه عسل و سوئیت ها در این هتل تعبیه شده است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های مجهز به تهویه مطبوع، وسیله سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، مینی بار، آب معدنی، سشوار، وان و دوش، چای و قهوه ساز، عایق صدا، میز کار، صندلی و دارای دکور چشم نواز، اقامت شما با راحتی و آرامش همراه خواهد بود. در صورتی که به امکانات VIP و صرف صبحانه در اتاق هم نیاز داشته باشید می توانید از هتل درخواست کنید. خدمات اتاق و خانه داری روزانه برای رفاه هر چه بیشتر مسافران مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

اگر از تفریح در شهر برگشته اید و به دنبال رفع خستگی خود هستید حتما سری به بخش اسپا و ماساژ بزنید. برای کسانی که همیشه به فکر سلامتی و تندرستی خود هستند هم در هتل Excelsior Hotel Downtown Dubai، استخر روباز در محوطه ای حصار کشی شده در طبقه بالایی هتل با منظره ای بی نظیر همراه با صندلی هایی برای استراحت کردن در زیر نور آفتاب و حوله؛ و باشگاه ورزشی با کلاس های ورزشی و تجهیزات فراوان وجود دارد. از دیگر مکان های این هتل می توان به سالن آرایشی با خدمات متنوع زیبایی و میز بیلیارد اشاره کرد. این هتل اقامتگاهی با صرفه و دارای فعالیت های تفریحی متنوعی است که خشنودی میهمانان را فراهم می کند و متناسب با علایق مسافرانی است که به تفریح در کنار دوستان و خانواده خود اهمیت می دهند.

رستوران هتل

این هتل رستورانی با منوی بین المللی و غذاهای خوش خوراک و مختلف و حتی رژیمی دارد. با مقداری هزینه اضافه تر می توانید میوه و شکلات و بیسکویت هم میل کنید.

فاصله هتل اکسلسیور داون تاون دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ساحارا سنتر: ۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک پینت بال شارجه: ۱۸.۷ کیلومتر


هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس

هتل اکسلسیور داون تاون؛ اقامت در یکی از بهترین منطقه های دبی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار