gardeshban.ir

این شهربازی خارق‌العاده با عروسک‌ها، مجسمه‌ها و بازی‌های دلنشینش حسابی ما را به روزهای دور بچگیمان می‌برد.
کد خبر: ۴۵۱۶۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
قدم زدن در یک شهر افسانه‌ای چیزی است که همه ما دوست داریم تجربه کنیم. دیدن عروسک‌های گردان، خانه‌های کارتونی بزرگ، شخصیت‌ها و پرسنسس‌های فیلم‌ها و غیره حتی برای افراد مسن هم جذاب‌اند. دیزنی لند در پاریس جایی رویایی است که دقیقا مثل سرزمین پریان ما را به قصه‌ها و افسانه‌ها می‌برد. 

این شهربازی خارق‌العاده با عروسک‌ها، مجسمه‌ها و بازی‌های دلنشینش حسابی ما را به روزهای دور بچگیمان می‌برد. در این مقاله می‌خواهیم سفری داشته باشیم به این سرزمین جادویی.

دیزنی لند پاریس؛ شهربازی خارق‌العاده و افسانه ای/عکس

دیزنی لند پاریس کجاست؟

دیزنی لند پاریس یک شهربازی رویایی و البته یکی از مشهورترین دیدنی های پاریس شمرده می‌شود که در حوالی این شهر قرار دارد و از جاهای دیدنی پاریس به شمار می‌رود. از بدو ورود به این پارک وسیع حوض‌های ماهی، اسباب‌ بازی‌های مهیج، عروسک‌های بزرگ و سازه‌های رنگارنگ حسابی توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند. 

دیزنی لند پاریس در سال ۱۹۹۲ میلادی شروع به کار کرد و حالا با بخش‌ها و سرگرمی‌های متنوع خود به جایی معرکه برای تفریح خانواده‌ها تبدیل شده است. این پارک امروزه در صدر بهترین دیزنی لندهای دنیا شناخته می‌شود و هرکسی که راهی پاریس می‌شود، سری هم به آن می‌زند. آنچه که دیزنی لند پاریس را معروف کرده قسمت‌های متنوع و خوش ساخت آن است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بخش‌های گوناگون دیزنی لند پاریس

شهربازی دیزنی لند در پاریس قسمت‌های گوناگونی دارد که هرکدام بسیار زیبا طراحی شده‌اند. یکی از این بخش‌ها سرزمین غرب وحشی نام دارد که شما را به دوران گذشته و همنشینی با گاوچران‌ها می‌برد. در آنجا جویندگان طلا را می‌بینید و در کنار رودهای مصنوعی قدم می‌زنید. 

شهر تخیل (فانتزی لند) از دیگر بخش‌های دیزنی لند پاریس است که با الهام از زندگی پریان ساخته شده و حس زندگی در سرزمین پری‌های جادویی را به شما القا می‌کند. در ادامه گشت و گذار به سرزمین جادویی می‌رسید که محل زندگی دزدان دریایی و کاوش‌گران است. همچنین در آنجا می‌توان خانه‌های درختی و جنگل‌های قاره آفریقا را دید که درست عین واقعیت ساخته شده‌اند.

 گویی که واقعا به آفریقا سفر کرده‌اید و حسابی از بودن در جنگل انبوه آنجا لذت می‌برید. قلمرو اکتشاف بخش چهارم و آخرین قسمت پارک است که تمام شخصیت‌های اسباب بازی در آن جمع شده‌اند. ناگفته نماند که دیزنی لند پاریس بخش‌های جانبی بسیاری مثل سینما، کافه و رستوران دارد که همیشه مملو از گردشگران و جهانگردان است.

دیزنی لند پاریس؛ شهربازی خارق‌العاده و افسانه ای/عکس

بازی های دیزنی لند پاریس

با هر سلیقه‌ای که باشید در دیزنی لند پاریس به شما خوش می‌گذرد. می‌توانید سوار ترن هوایی شده و اوج هیجان را تجربه کنید و یا در سفر دزدان دریایی کارائیب با آن‌ها همراه شده و حسابی لذت ببرید. فنجان‌های بزرگ نیز آماده‌اند تا شما را به سفرهای جادویی ببرند و حسابی غافلگیرتان کنند. اسباب بازی‌های دیزنی لند هرکدام جذابیتی باور نکردنی دارند و حسابی شما را سرحال می‌آورند. واگن رولرکوستر ایندیانا جونز با آن همه هیجان تجربه‌ای تکرار نشدنی برایتان رقم می‌زند.

 همچنین اگر کودک خردسال دارید بازی دنیای کوچک او را به سفری دور دنیا با کشتی می‌برد، سفری که شاید هرگز دوباره آن را تجربه نکنید. در بازی‌های متنوع دیزنی لند شما از نزدیک با سندرلا، زیبای خفته، کوهستان فضایی، معادن استخراج طلا، جنگ ستارگان، کوه بزرگ و میکی موس رو به رو می‌شوید و از تک تک لحظاتتان لذت می‌برید.

دیزنی لند پاریس؛ شهربازی خارق‌العاده و افسانه ای/عکس

مراکز اقامتی دیزنی لند

خوب است بدانید که هتل دیزنی لند پاریس یکی از محبوب‌ترین مراکز اقامتی پاریس در حومه شهر است. این هتل که در کنار شهربازی ساخته شده است معماری فانتزی دارد و شما را به یاد قصر کارتون‌های کودکی می‌اندازد. بد نیست بدانید که مسافران مقیم در این هتل صبح‌ها با سوپرایز شخصیت‌های کارتونی از خواب بیدار می‌شوند. به همین دلیل با اقامت در آن حس زندگی در کارتون‌های بچگی را تجربه می‌کنید. 

با اینکه این هتل چندان هم ارزان نیست، ولی یک شب اسکان در آن می‌تواند به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل شود. ناگفته نماند که در کنار هتل یک اقامتگاه برای دوستداران طبیعت ساخته شده است که با چشم‌انداز بکر خود آرامش را به مسافران تقدیم می‌کند. از اصلی‌ترین خدمات هتل‌های دیزنی لند می‌توان به استخر و اسپا اشاره کرد که به سادگی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند.

چند نکته طلایی که بد نیست بدانید

- دیزنی لند پاریس شباهت زیادی به دیزنی لند آمریکا دارد و عده‌ای آن را الگو گرفته از آمریکا می‌دانند.

- در خیابان‌های این پارک می‌توانید رژه شخصیت‌های کارتونی را ببینید که با موسیقی و رقص همراه است.

- در ورودی دیزنی لند پاریس می‌توان مین استریت آمریکا را دید که یادآور شهرهای کوچک آمریکا در قرن ۱۹ و ۲۰ است.

- به زودی در نزدیکی این مجموعه سرزمین یخی افتتاح می‌شود که به وسعت پارک می‌افزاید.

- در این شهر بازی می‌توان به دیدن پشت صحنه فیلم‌ها رفت و عکس یادگاری گرفت.

- در استودیو سن مجیک این امکان وجود دارد تا خود را در نقش ستاره‌های سینما قرار داده و غرق در جلوه‌های ویژه شوید.

- پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رفتن خوراکی تهیه کنید تا مجبور نباشید با هزینه‌های بیشتر در پارک خرید کنید.

- بلیط‌های دیزنی لند پاریس به صورت یک روزه و حتی چهار روزه به فروش می‌رسند که بسته به کودک یا بزرگسال بودن فرد قیمت آن‌ها متفاوت است.

- در بعضی ایام قیمت بلیط‍‌ها تغییر پیدا می‌کند که لازم است از قبل استعلام بگیرید.

چگونه به دیزنی لند پاریس برویم؟

دیزنی لند پاریس حدود یک ساعت با شهر فاصله دارد و برای رفتن به آن باید سوار مترو شوید. مترو تندرو شهر که به RER مشهور است، پاریس را به حومه وصل می‌کند. برای رفتن به دیزنی لند باید در ایستگاه شتله لئل سوار قطار شده و در نزدیکی پارک از مترو پیاده شوید.

کلام پایانی

دیزنی لند پاریس با آن همه جذابیت و سرگرمی قطب اصلی گردشگری کودکان در این شهر است. در طول سال جهانگردان زیادی با سفر به پاریس به دیدن این شهربازی می‌روند و به صورت خانوادگی در آن تفریح می‌کنند. در این مقاله تلاش کردیم تا گوشه‌ای از زیبایی این پارک را به شما نشان دهیم. فراموش نکنید که برای سفرهای خود می‌توانید رزرو بلیط هواپیما را از ما بخواهید و بدون دغدغه راهی سفر شوید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار