gardeshban.ir

هتل ارتن کوناک یک هتل چهار ستاره است که در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده‌است.
کد خبر: ۴۵۴۰۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰-1400 July 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ارتن کوناک یک هتل چهار ستاره است که در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده‌است. هتل در منطقه خوبی واقع شده‌است و به نزدیک‌ترین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خواهید رسید و در نزدیکی این هتل کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری نیز وجود دارد. هتل بسیار زیباست و دکوراسیون آن بسیار خاص است و به راحتی تفاوت اقامت در این هتل با سایر هتل‌ها مشهود خواهد شد. 

چیدمان هتل به گونه‌ای است که شبیه یک بوتیک هتل است و جذاب است و می‌توانید تجربه اقامت در یک هتل متفاوت را تجربه کنید. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید علاوه بر تجربه اقامت در هتلی متفاوت و جذاب به جاهای دیدنی استانبول مانند: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، دولفیناریوم استانبول، موزه پرا، میدان تکسیم و ... بروید و از اقامتتان در این شهر گردشگری لذت ببرید. 

اگر می‌خواهید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول بروید بهتر است بدانید فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود ۱۸ کیلومتر است. در ادامه این مطلب امکانات کلی هتل را به شما ارائه خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل ارتن کوناک استانبول

امکانات عمومی هتل Erten Konak Hotel Istanbul در حد نسبتا خوبی هستند و می‌توانید با خواندن این بخش امکانات مد نظرتان را جستجو کنید. در ابتدا بهتر است این مسئله قید شود که نظافت روزانه در این هتل بطور تمام و کمال انجام می‌شود و می‌توانید در فضای منظم و تمیز هتل اقامت آرامش بخشی داشته‌باشید. اینترنت برای شما در همه بخش‌های هتل در دسترس است و شما به راحتی می‌توانید کارهای اینترنتی‌تان را انجام دهید. تبدیل ارز و صرافی نیز در این هتل وجود دارد تا مسافران خارجی از این نظر خیالشان راحت باشد. حیوانات خانگی مسافران اجازه ورود به این هتل را ندارند.

هتل تمهیدات ويژه‌ای برای مسافران معلول در نظر گرفته است و این افراد می‌توانند از ویلچر قرار گرفته در هتل و نیز سرویس بهداشتی و حمام مخصوص برای معلولان استفاده کنند و راحت باشند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و می‌تواند نیازهای شما را بصورت شبانه روزی پشتیبانی کند. اسپانیایی، انگلیسی، ترکی، فرانسه و روسی از زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن مسلط هستند. 

پارکینگ در خود هتل وجود ندارد ولی در نزدیکی هتل برای مسافران ارائه می‌شود و برای استفاده از این پارکینگ هزینه اضافی از مسافران گرفته خواهد‌شد. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بصورت هوایی به این شهر سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که هتل شاتل فرودگاهی البته با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد. مانند بسیاری از هتل‌های دیگر هشدار دهنده دود و آلارم‌های امنیتی نیز در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است. در ادامه نیز به امکانات اتاق‌های هتل پرداخته خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل Erten Konak Hotel Istanbul به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین چیدمان‌ها را دارند. این اتاق‌ها تخت‌های کلاسیک و بسیار شیک دارند و رو تختی‌ها و ملافه‌های تخت‌ها از بهترین طراحی‌ها و جنس‌ها انتخاب شده‌اند. اینترنت در اتاق‌های هتل نیز قابل دسترسی است.

 تلویزیون واحدها و اتصال آن‌ها به شبکه کودک برای سرگرمی مسافران و فرزندانشان بسیار کاربردی است. سرویس بهداشتی و حمام برای کل واحدهای اقامتی هتل ارتن کوناک استانبول وجود دارد و همانطور که قبلا ذکر شد برای معلولان مختص شرایط آن‌ها ساخته شده‌اند. تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش اتاق‌ها به نحو خوبی تنظیم می‌شوند. 

صندوق امانات در تمام اتاق‌ها وجود دارد و می‌توانید لوازم و مدارک خود را در آن‌ها قرار دهید. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید اقامت در آن را انتخاب کنید شامل:

• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره

• اتاق اقتصادی با یک تخت دو نفره

• اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره

• اتاق سوپر سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل

هتل Erten Konak Hotel Istanbul دارای یک رستوران دنج و یک کافه است. کیفیت غذاهای هتل نسبتا خوب است و شما می‌توانید وعده غذایی بسیار خوشمزه‌ای را در آن سرو کنید.

فاصله هتل ارتن کوناک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۳ کیلومتر


ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس

ارتن کوناک؛ هتلی 4ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار