gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترددی در جاده‌های شمالی را تشریح کرد و گفت: محدودیت‌های تردد در تمامی جاده‌های کشور همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰-1400 July 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: محدودیت‌های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج به / از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه دارد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در محورهای کرج-چالوس، هراز-فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های محور کرج-چالوس اظهار داشت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به موج برگشت مسافران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ الی ساعت ۲ روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز همان روز از ساعت ۴ روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترددی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ممنوع خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روز جمعه تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ روزهای مورد نظر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترددی در محور فیروزکوه، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۸ الی ۲۴ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محدودیت‌های ترددی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع اعلام است.

وی در پایان با اشاره به محدودیت‌های محور آستارا به اردبیل و بالعکس گفت: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع اعلام شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار