gardeshban.ir

هتل مودوس استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که از محبوبیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰-1400 July 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مودوس استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. Modus Hotel Istanbul در خیابان نیشان تاشی واقع در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد؛ خیابان نیشان تاشی استانبول یکی از مناطق محبوب استانبول و مکانی ایده‌آل برای آشنایی با فرهنگ کلان‌شهر استانبول است. بوتیک‌ها، گالری‌ها و جاهای دیدنی فراوانی در این منطقه قرار دارند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. 

کاخ دلمه باغچه یکی از جاذبه‌های مهم استانبول است که کم‌تر از ۲ کیلومتر با هتل مودوس استانبول فاصله دارد. دسترسی راحت به سیستم حمل‌ونقل عمومی در این قسمت از شهر، گردش در شهر را برای مهمانان آسان و مقرون به صرفه می‌نماید. هتل مودوس استانبول از سال ۲۰۱۴ افتخار میزبانی از گردشگران زیادی را پیدا کرده و با ارائه‌ی خدمات باکیفیت به یکی از گزینه‌های محبوب تبدیل شده است.

امکانات کلی هتل مودوس استانبول

امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در هتل Modus Istanbul برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل مودوس در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. فاصله هتل با فرودگاه‌های بین‌المللی صبیحه گوکچن و استانبول ۳۱ کیلومتر است و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به هتل تشریف ببرید. 

کتابخانه، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، آسانسور، امکانات مخصوص معلولین، صندوق امانات و روزنامه از دیگر امکانات این هتل ۴ ستاره به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات گسترده‌ای ازجمله خدمات کانسیرج، صرافی، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. 

کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان در تلاش هستند. ناگفته نماند علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی هم در این هتل صحبت می‌شود. از خدمات دیگر ارائه شده در هتل مودوس استانبول می‌توان به نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی و اتو اشاره کرد. 

توجه داشته باشید که استعمال سیگار در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. هتل مودوس استانبول خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و طبق مقررات این هتل، کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

اتاق‌های مدرن و مجهز هتل مودوس استانبول گزینه مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات راحت هستند. این هتل دارای ۴۷ اتاق شیک است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی هتل مودوس شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق دوبل با تراس، اتاق استاندارد تریپل، اتاق خانواده تودرتو (۶نفره)، اتاق خانواده (۴ نفره) و اتاق اقتصادی است. 

امکانات متنوعی ازجمله مینی‌ بار، روم سرویس، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، اتو، میز اتو، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی و دمپایی داخل واحدهای اقامتی قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل مودوس استانبول ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است قبل از رزرو دقت نمایید.

رستوران هتل

روز مهمانان هتل مودوس استانبول با صرف صبحانه در تراس و یا رستوران آغاز می‌شود. صبحانه در این رستوران به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. رستوران هتل نووی نام دارد و برای هر سه وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای بین‌المللی و رژیمی در این رستوران سرو می‌شود. برای صرف انواع نوشیدنی می‌توانید به سالن مراجعه نمایید. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های محبوب فراوانی در چند قدمی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل مودوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا استانبول: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله از بازار ادویه: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۵ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله از آب‌ انبار باسیلیکا استانبول: ۵٫۳ کیلومتر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر

هتل مودوس استانبول؛ اقامتگاه محبوب مسافران ترکیه+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار