gardeshban.ir

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اقدامات کوتاه‌مدت برای جلوگیری از نشت آب در سازه‌های آبی شوشتر انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰-1400 July 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
فاضل عبیات عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات نشت آب سازه‌های آبی شوشتر در این نشست توسط مهندسان مشاور و کارفرمای سازمان آب و برق خوزستان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات برای حل مشکلات سازه‌های آبی شوشتر تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد، افزود: مقرر شده که در سطح ملی و با برگزاری جلسه‌ای با وزارت نیرو، وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی تکلیف مسئولیت‌ها و توضیح وظایف در قبال سازه‌های آبی شوشتر به‌طور کامل مشخص شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان، زمان برگزاری این جلسه را دو هفته آینده اعلام کرد و گفت: برای مشکلات سازه‌های آبی شوشتر اقدامات کوتاه‌مدتی برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات کوتاه‌مدت و اضطراری توسط مهندسان مشاور مشخص و به‌صورت فوری انجام می‌شوند، افزود: تا پایان مهرماه سال جاری همه شبکه‌های آب موجود در منطقه به وسعت حدود ۹۰ کیلومترمربع نشت‌یابی می‌شود تا اگر نقاط نشتی در این منطقه وجود دارد، رفع خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بخشی از خانه‌هایی که در منطقه وجود دارند، ناپایدار هستند که با دستورات لازم جابه‌جایی آنها صورت می‌گیرد چون باعث تثبیت دیواره غربی این سازه و محافظت از سازه‌های آبی خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار