gardeshban.ir

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۱۹۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰-1400 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد صالح جوکار با اشاره به دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیان کرد: یکی از محورهای این جلسه در حوزه برنامه‌ریزی برای شروع سفرهای گردشگری بود. شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین با توجه به ظرفیت‌ های بسیار گسترده استان یزد در حوزه تاریخی، بخش مهمی از این دیدار به بررسی راهکارهای توسعه گردشگری استان اختصاص داشت. در این دیدار پیرامون ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر جهانی یزد و بافت‌های تاریخی که یزد به عنوان قطب گردشگری از آن بهره‌مند است بحث و بررسی صورت گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه صورت گیرد، بیان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفت، قول‌های خوبی از ایشان در این حوزه گرفتیم. همچنین دعوت از وزیر برای حضور در استان یزد و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری یکی دیگر از محورهای این نشست بود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه بافت های میراثی در استان یزد وجود دارد، راهکارهای حل این مشکلات در نشست با وزیر مطرح و قول‌های مساعدی از سوی ایشان برای حل این مشکلات داده شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار