gardeshban.ir

این هتل شامل ساحل اختصاصی بوده و همین امر موجب جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود تا حدی که سالانه از هزاران مسافر میزبانی کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم میزند.
کد خبر: ۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰-1400 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اورنج کانتی ریزورت از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در منطقه آلانیای ترکیه است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار عالی و زیبا در میان توریست‌ها و گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است، مطمئناً با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه و رزرو این هتل برای اقامتتان از زیبایی ظاهری و امکانات و خدمات ارائه‌شده لذت خواهید برد و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. 

این هتل شامل ساحل اختصاصی بوده و همین امر موجب جلب‌توجه مسافران زیادی می‌شود تا حدی که سالانه از هزاران مسافر میزبانی کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم میزند.

موقعیت این هتل به‌طوری است که حدوداً ۳۰ کیلومتر با مرکز شهر آلانیا فاصله دارد و به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند برج سرخ، قلعه و چندین موزه بازدید کنید، همچنین آبشار مشهور ماناوگات در ۳۲ کیلومتری هتل Orange County Resort Hotel Alanya واقع‌شده است و یکی از جاذبه‌هایی است که بازدید از آن به همه توریست‌ها توصیه می‌شود. 

از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به چهار استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، ساحل اختصاصی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اورنج کانتی ریزروت آلانیا

بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. در لابی هتل می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی لوازم موردنیاز و سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود تهیه کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در این منطقه می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. 

خدمات مربوط به بیزینس در رابطه با برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها نیز همراه با فکس و فتوکپی در این هتل انجام می‌گیرند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند اقامتی همراه با آسایش را تجربه خواهند کرد. سالن آرایشی و زیبایی نیز در این هتل دایر گردیده است که می‌توانید از انواع خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل Orange County Resort Hotel Alanya قابل‌دسترس است. 

پارکینگ رایگان به‌صورت پارکینگ عمومی دایر گردیده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعت آماده خدمت‌رسانی هستند و امکاناتی مانند اتاق چمدان و صرافی در لابی ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در میان هم‌وطنانمان از شهرت خاصی برخوردار است.

امکانات تفریحی هتل

ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز با سرسره‌های آبی اشاره کرد که از تراس‌های موجود در اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز پانورامیک بسیار زیبایی از این استخر و ساحل اختصاصی را تماشا کنید. همچنین امکانات مربوط به اسپا در هتل اورنج کانتی ارائه می‌شود. خدمات مربوط به مرکز سلامتی این هتل نیز عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی، پکیج‌های اسپا، فضایی برای ریلکس کردن، اتاق بخار، انواع ماساژها. علاوه بر این‌ها، خدمات درمانی و انواع خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو، پدیکور و مانیکور، صندلی‌های آفتاب‌گیری، حمام ترکی، انواع ماساژ و سونا نیز در هتل Orange County Resort Hotel Alanya انجام می‌گیرند.

 لازم به ذکر است چهار استخر در داخل این هتل دایر هستند که یک مورد از آن‌ها سرپوشیده بوده و سه مورد دیگر به‌صورت روباز فعالیت دارند. استخر سرپوشیده شامل آب گرم بوده و در کنار استخر نیز صندلی‌هایی چیده شده است و ۳ استخر بقیه به‌صورت روباز فعالیت دارند، استخر دوم در تمام طول سال دایر است، استخر سوم نیز در طول سال فعالیت دارد و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین استخر سوم شامل سرسره‌های آبی، چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیری و درنهایت نیز، استخر چهارم مخصوص کودکان بوده و در تمام طول سال دایر است.

امکانات مربوط به کودکان در هتل

این هتل بی‌نظیر بیشتر به فکر کودکان است، زیرا دارای مینی کلاب، پخش کارتون‌های دیدنی و انواع بازی‌ها است. همچنین استخر مخصوص کودکان، سرسره‌های آبی و پارک‌های آموزشی برای کودکان در نظر گرفته‌شده است که مطمئناً برایشان جذاب خواهد بود. کارناوال‌های شادی برای کودکان همراه با المپیک‌های شادی، نقاشی روی صورت، پخت انواع کیک همراه با کودکان و در کنار ساخت قصرهای شنی و ژیمناستیک و همچنین بازی‌هایی برای کودکان نیز جزو خدمات ارائه‌شده به شمار می‌رود. 

به‌طورجدی می‌توان گفت چنین هتلی در ترکیه و در سایر کشورها به‌سختی پیدا می‌شود که به فکر کودکان باشند، حتی در رستوران موجود در هتل Orange County Resort Hotel Alanya نیز لیست غذاهای مخصوص کودکان نیز ارائه می‌شود. خدمات مربوط به نگهداری کودکان خردسال نیز بر اساس درخواست شما با هزینه مجزا انجام می‌گیرد و اینکه میز غذاخوری، شیر و غذاهای دادن به کودکان توسط پرسنل مجرب این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق دوبل یا توئين استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل استاندارد با چشم‌انداز محوطه مخصوص سه نفر بزرگسال و دو کودک تا ۱۲ سال، اتاق خانواده با حمام اسپا، اتاق تریپل استاندارد با چشم‌انداز دریا مخصوص سه بزرگسال و دو کودک تا ۱۲ سال، اتاق دوبل استاندارد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و تراس با مبلمان اشاره کرد. 

توجه داشته باشید که اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به دریا، استخر و محوطه اطراف دارند و اینکه کف همه اتاق‌ها چوبی یا پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به خارج از اتاق بروند.

رستوران هتل

دو رستوران در این هتل دایر گردیده است که رستوران شماره یک مخصوص غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس است و رستوران شماره ۲ مخصوص غذاهای مدیترانه‌ای فقط در وعده شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات هستند.

فاصله هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پلاژ عمومی اوکورجولار: ۷۵۰ متر
فاصله تا پارک آبی آکوا فان سیتی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کارا بورون: ۳.۳ کیلومتر


هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس

هتل اورنج کانتی ریزورت؛ یکی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در آلانیای ترکیه+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار