gardeshban.ir

هتل مینی سوئیت، هتلی سه ستاره و اقتصادی است که در بخش آسیایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۳۴۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰-1400 July 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مینی سوئیت، هتلی سه ستاره و اقتصادی است که در بخش آسیایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. هتل مینی سوئیت در محله کادیکوی استانبول در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و در عرض ۱۵ دقیقه با ماشین می‌توانید به کنار دریا و ساحل برسید، قدم بزنید و تفریح کنید.

هتل مینی سوئیت استانبول برای مسافرانی که به دنبال هتلی به‌صرفه و در عین حال راحت هستند تا فقط در آن استراحت کنند و بیشتر زمان خود را صرف بازدید از شهر تاریخی و پر رمز و راز استانبول کنند، انتخابی کاملا مناسب است. از مزیت‌های هتل مینی سوئیت استانبول این است که چندین مرکز خرید متنوع در اطراف آن قرار دارند. 

هتل مینی سوئیت دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به سه ایستگاه مترو نزدیک است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، خوب است بدانید که هتل MİNİ SUİTE OTEL با فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۲۴.۸ کیلومتر فاصله دارد. 

در طول مدت زمانی که در هتل مینی سوئیت اقامت دارید؛ حتما به پارک های آبی استانبول بروید چرا که پارک های آبی استانبول تابستان این شهر زیبای ترکیه را برای شما لذت‌بخش می‌کنند. پارک های آبی استانبول (aqua park یا water park) یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند. پارک های آبی استانبول مخصوصا در فصل‌های گرم سال و روزهای تابستان فعالیت‌های لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینی سوئیت

امکانات و تجهیزات باکیفیت و مناسبی که در هتل مینی سوئیت استانبول وجود دارد، اقامتی خوش و آسوده را برای شما فراهم می‌کند. در هتل MİNİ SUİTE OTEL به لابی دنج، آسانسور، پارکینگ و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل دسترسی دارید. 

خدمات هتل مینی سوئیت شامل پذیرش ۲۴ ساعته و نظافت روزانه است. در داخل هتل مینی سوئیت استانبول سیستم هشدار و اطفا حریق هم موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، از هتل مینی سوئیت تقاضای تاکسی کنید، تا با آسودگی به فرودگاه برسید و نگرانی بابت تردد نداشته باشید. هتل مینی سوئیت دارای کارکنانی مجرب و مسلط به زبان انگلیسی است که با مهمان‌نوازی تمام از مسافران استقبالی گرم می‌کنند.

اتاق های هتل

در هتل مینی سوئیت استانبول در مجموع ۲۷ اتاق و سوئیت شیک با دکوراسیونی زیبا و جذاب وجود دارد که برای اقامتی راحت، به‌یادماندنی و آسوده طراحی شده اند. انواع واحدهای اقامتی هتل MİNİ SUİTE OTEL شامل سوئیت‌ها و اتاق‌هایی هستند از جمله: ۳ اتاق یک نفره، ۱۰ اتاق دابل و ۹ اتاق سه نفره. هتل مینی سوئیت، سوئیت خانوادگی هم دارد که دارای دو اتاق خواب است و یک تخت سینگل و یک تخت دابل بزرگ دارد. برخی از واحدهای هتل مینی سوئیت دارای تراس هستند.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مینی سوئیت انواع امکانات و وسایل وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. امکانات هتل MİNİ SUİTE OTEL شامل مواردی است از قبیل: یخچال، تلویزیون، میز، صندلی، کمد لباس، مبلمان، آیینه، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. در سوئیت‌های هتل مینی سوئیت مایکروویو، سینک ظرفشویی و برخی وسایل آشپزخانه هم برای استفاده مسافران مهیا است. توجه داشته باشید که در هتل مینی سوئیت، نمی‌توانید سیگار بکشید.

فاصله هتل مینی سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید اوپتیموم استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر بازی لونا پارک بستان چی استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید نوادا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس

هتل مینی سوئیت؛اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادیر بخش آسیایی استانبول+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار