gardeshban.ir

هتل والتون رزیدنس در منطقه مشهور شیشلی در شهر استانبول واقع‌شده است. این منطقه یکی از مناطق بسیار خاص در شهر استانبول به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰-1400 August 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل والتون رزیدنس در منطقه مشهور شیشلی در شهر استانبول واقع‌شده است. این منطقه یکی از مناطق بسیار خاص در شهر استانبول به شمار می‌رود که هم دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آسان است و هم می‌توانید به سایر نقاط شهر استانبول بروید، بنابراین شما با انتخاب این هتل به‌عنوان محل اقامتتان می‌توانید از امکانات و خدمات رفاهی عالی بهره‌مند شده و از نقاط مختلف شهر استانبول به‌راحتی بازدید کنید. 

هتل والتون رزیدنس یکی از هتل‌های چهار ستاره و موردتوجه مسافران به شمار می‌رود، مسافرانی که در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خیالشان از محل اقامت آسوده می‌شود و برای سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی اقدام می‌کنند. ازجمله جاذبه‌های نزدیک به هتل Walton Residence Sisli Istanbul می‌توان به مرکز کنگره استانبول با ۳.۹ کیلومتر فاصله و استانبول سافیر با ۴.۴ کیلومتر فاصله اشاره کرد. 

در حالت کلی با اقامت در این هتل از جاذبه‌های دیدنی زیادی مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد سلیمانیه و چندین جای دیگر به‌آسانی بازدید خواهد کرد. فرودگاه استانبول نیز با ۳۰ کیلومتر فاصله از هتل والتون رزیدنس از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، فقط کافی است هزینه مربوطه را پرداخت کنید و دسترسی آسانی به فرودگاه داشته باشید. 

ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد. بی‌شک با انتخاب این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و حتی برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر خواهد شد.

امکانات عمومی هتل والتون رزیدنس

این هتل در منطقه مارمارا واقع‌شده است و امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان در هتل والتون رزیدنس ارائه می‌شود. ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه ندارید. 

در لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند و در فراهم شدن اقامتی بی‌نظیر در حال تلاش هستند، همچنین اتاق چمدان موجود در داخل هتل Walton Residence Sisli Istanbul مخصوص مسافرانی است که از زمان تخلیه اتاق تا زمان پروازشان فاصله وجود داشته باشد، بدین‌جهت می‌توانند چمدان‌هایشان را به این قسمت بسپارند.

 پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید، اما طبقات آخر فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از آپارتمان یک‌خوابه سوپرییر، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک‌خوابه با بالکن، سوئیت اکسکیوتیو با جکوزی داغ و شومینه، سوئیت کوئین با شومینه، سوئیت کینگ با جکوزی داغ، سوئیت دلوکس با جکوزی داغ و سوئیت استاندارد.

 واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل Walton Residence Sisli Istanbul همگی عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. هر یک از واحدهای اقامتی آپارتمانی در این هتل آشپزخانه اختصاصی دارد و این آشپزخانه‌ها نیز شامل یخچال، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، اجاق‌گاز و میز غذاخوری، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند و همانند منزل شخصی می‌توانید غذا تهیه کنید. 

سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو و بالکن. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی طبقات بالایی در این هتل از طریق پله‌ها قابل‌دسترس هستند و اینکه استعمال سیگار در داخل واحدها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل‌های مشخص‌شده بروند.

رستوران هتل

در داخل این رستوران هتل والتون رزیدنس وعده صبحانه به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌شود و اینکه انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی همه‌روزه در این رستوران سرو می‌شود، همچنین غذاهای محلی به‌صورت هفتگی در زمان‌های مشخص‌شده قابل سفارش هستند. توجه داشته باشید که همه غذاهای موجود در داخل این هتل حلال هستند.

فاصله هتل والتون رزیدنس شیشلی استانبول به جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۵ کیلومتر

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس

هتل والتون رزیدنس؛ اقامتی شیک در منطقه مشهور شیشلی استانبول+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار