gardeshban.ir

موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان به علم و فناوری است.
کد خبر: ۴۶۶۳۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰-1400 August 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
بنا بر تصویب شورای موزه مبنی بر بازگشایی این مجموعه، درهای این موزه به روی علاقه‌مندان و مخاطبان باز است و افراد می‌توانند به صورت انفرادی و گروهی (به صورت محدود) از گالری‌های موزه ملی علوم و فناوری بازدید کنند.

بر اساس این گزارش، با توجه به روند مداوم بیماری ناشی از کرونا و حفظ سلامت افراد، پذیرش مخاطب از سوی موزه به صورت تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌پذیرد و بازدیدکنندگان نیز موظف به رعایت این پروتکل‌ها هستند.

فعالیت موزه ملی علوم و فناوری ایران روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بوده و در حال حاضر گالری‌های کهن‌بوم، ابزار نجوم کهن، ابزار جراحی کهن، مورس تا موبایل و نور (اپتیک) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، علاقه‌مندان به بازدید از این موزه می‌توانند به صورت حضوری به ساختمان موزه مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه رزرو بازدید به آدرس https://www.inmost.ir/booking/ زمان بازدید خود را رزرو کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های   ۰۲۱۶۶۷۲۴۶۹۴ و ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس گرفته یا به وب‌سایت موزه به آدرس https://inmost.ir/ مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار