gardeshban.ir

معاونت گردشگری خبر داد/
معاونت گردشگری از اجرای تورهای مسافرتی و افزایش تعداد خطوط پروازی میان ایران قطر در بازه زمانی جام جهانی فوتبال با هدف جذب تماشگران این رویداد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۳۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰-1400 August 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اصغر شالبافیان در جمع رؤسای صنوف، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی که با هدف بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از فرصت رویداد بین‌المللی جام‌جهانی برگزار شده بود، گفت: به منظور بهره‌مندی از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲، موضوع ارائه محصولات و جاذبه‌های متمایز گردشگری در قالب تورهای مسافرتی و معرفی به تماشاگران این رویداد و نیز افزایش تعداد خطوط هوایی میان ایران و قطر در بازه زمانی ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر سال ۱۴۰۱ در دستور کار و برنامه بلندمدت فعالان گردشگری بخش خصوصی قرار داد.   

او گفت: برگزاری رویداد جام‌جهانی در همسایگی ایران فرصتی مطلوب برای بهره‌مندی از این مهم فراهم آورده است که تمرکز و برنامه‌ریزی پیرامون این موضوع می‌تواند دستاوردهای قابل توجهی برای بخش‌های مختلف به ویژه فعالان حوزه گردشگری کشور به همراه داشته باشد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی و جاذبه‌های متمایز گردشگری کشور، ایران می‌تواند در جذب تماشاگران جام جهانی اقدام کند، به همین منظور تجمیع ظرفیت‌های بخش خصوصی با سیاست‌گذاری و مدیریت صحیح می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از این رویداد در زمینه‌های مختلف شود.

شالبافیان با اشاره به زمان برگزاری رویداد جام‌جهانی ۲۰۲۲ در فصل پاییز، یادآور شد: با توجه به این‌که مدت زمان برگزاری مسابقات در ایام غیر پیک گردشگری ایران است، از این‌رو ارائه بسته‌های سفر متشکل از محصولات متمایز همانند اقدامات ماجراجویانه، ورزش‌های زمستانی، جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی کشورمان می‌تواند سبب جذب تماشاگران و عامل ورود گردشگرانی شود که در ایام برگزاری جام جهانی به کشور قطر سفر خواهند کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار