gardeshban.ir

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرزگفت: در محور کرج - چالوس بارش بصورت پراکنده برف است که می‌طلبد رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۴۶۹۹۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰-1400 August 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرزگفت: در محور کرج - چالوس بارش بصورت پراکنده برف است که می‌طلبد رانندگان با احتیاط حرکت کنند. این بارش از محدوده نسا تا کندوان به صورت پراکنده برف و بقیه محور بارانی است.

بارش برف و باران در جاده‌های شمالی

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های شمال کشور، گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) روان است.

محور چالوس دارای بارش برف و باران و محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران است.

تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) روان است.

همچنین آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس دارای ترافیک نیمه سنگین است.

براساس این گزارش، برخی از محورهای استان های البرز و مازندران دارای بارش برف و باران و برخی از محورهای استان های اردبیل، اصفهان، تهران، زنجان، سمنان، قم، قزوین، گیلان، مرکزی، همدان، گلستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش باران است.

همچنین محور قدیم قزوین - رشت واقع در استان قزوین، محدوده تونل شیرین سو در کیلومتر ۶۵ تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین کنارگذر شیرین سو انجام می شود.

طبق این گزارش، محورهای شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر و محورهای غیرشریانی رباط پشت بادام - بیاضه و رویان - بلده مسدود است.

هشدار درباره تشدید بارندگی و وقوع سیل

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارندگی‌‎ها هشدار داد و اعلام کرد: مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین کوهنوردی و سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

اکنون وضعیت آب و هوایی کشور در سطح نارنجی قراردارد به طوری که تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه با بارش شدید باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در نواحی با اقلیم سرد و ارتفاعات بارش برف شروع و تا پایان روز شنبه ادامه دارد.

این سامانه روز پنجشنبه آب و هوای استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، قزوین، البرز، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، شمال غرب یزد، شمال فارس، غرب و شمال سمنان را تحت تاثیر قرار داده است.

امروز (جمعه- چهاردهم آبان ماه) استان های گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، نیمه غربی یزد، ارتفاعات کرمان، شمال و غرب سمنان نیز دارای بارش باران بوده و در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار