gardeshban.ir

هتل Montana Hotel Van سه ستاره است و زمان افتتاح آن سال ۲۰۲۰ درست بعد از فروکش کردن پاندمی کرونا بوده‌است.
کد خبر: ۴۶۹۹۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰-1400 August 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مونتانا وان یکی از هتل‌هایی بسیار خوبی است که در شهر وان قرار دارد. شهر وان با اینکه یک شهر کوچک در شهر ترکیه است ولی مسافران و گردشگران زیادی بخصوص از ایران به این شهر می‌روند و بهمین دلیل سرمایه گذاران سعی کرده‌اند تا هتل‌های خوبی را در این شهر راه اندازی کنند. هتل مونتانا بسیار شیک است و یک لابی بسیار بزرگ دارد که می‌تواند در بدو ورود توجه مسافران را به خود جلب کند.

هتل Montana Hotel Van سه ستاره است و زمان افتتاح آن سال ۲۰۲۰ درست بعد از فروکش کردن پاندمی کرونا بوده‌است. فاصله هتل تا فرودگاه وان حدود ۳.۵ کیلومتر است. امکانات متنوعی نیز در این هتل وجود دارد که در ادامه متن به طور کلی اطلاعاتی راجع به آن‌ها خواهیم داد. شما از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی به شهر وان سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید. در ضمن اقامت در یک هتل مناسب می‌تواند سبب شود تا باخیال راحت‌تر از جاهای دیدنی وان مانند: قلعه وان، موزه وان، دریاچه وان و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل مونتانا وان

این هتل سه ستاره یک مکان بسیار تمیز و شیک است که امکانات متنوع و متعدد آن را در این بخش ارائه خواهیم داد. مسافران حتما باید در نظر داشته باشند که در این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد و قبل از رزرو این هتل حتما باید به این مسئله توجه لازم و کافی را داشته‌باشید. لابی مبله و نسبتا بزرگی در هتل وجود دارد که برای استراحت شما و همراهانتان جای مناسب و آرامی است. 

تهویه مطبوع هتل نیز از سایر ویژگی‌هایی است که هتل را برای اقامت شما مناسب کرده‌است. هتل به مسافران پارکینگ بصورت رایگان ارائه می‌دهد که در صورت داشتن خودرو شخصی به راحتی و با اطمینان کامل می‌توانید خودرو خود را در آن پارک کنید. پذیرش در هتل Montana Hotel Van بصورت ۲۴ ساعته است و پرسنل هتل می‌توانند به زبان‌های ترکی، فارسی، انگلیسی و فرانسه با مسافران صحبت کنند. در این هتل ورود حیوانات ممنوع است و قبل از رزرو این هتل بهتر است به این نکنه توجه کافی را داشته‌باشید. در ضمن در این هتل خدمات لاندری و اتو نیز به مسافران ارائه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل مونتانا امکانات مختلفی دارند که می‌توانند برای یک اقامت راحت و آرامش بخش گزینه خوبی باشند. این هتل دارای ۴۰ اتاق است که در تمام اتاق‌ها تخت‌ها و روتختی‌های بسیار راحت و درجه یکی وجود دارند که راحتی و آسایش را برای تمام مسافران به ارمغان می‌آورند. چراغ خواب کوچکی نیز در کنار تخت‌ها وجود دارد که می‌توانید توسط آن نور اتاق را تنظیم کنید. تلفن نیز در همه واحدها وجود دارد که توسط آن به راحتی می‌توانید با پذیرش در ارتباط باشید. 

تلویزیون موجود در تمام اتاق‌ها به شبکه‌های ماهواره‌ای متصل هستند و در سرگرم کردن شما و همراهانتان می‌تواند بسیار موثر باشد. اتاق‌های هتل Montana Hotel Van پنجره‌های بزرگی دارند که با نصب پرده‌ روی هر کدام از آن‌ها سعی شده‌است تا میزان نور ورودی به اتاق‌ها کنترل شود.

 در ضمن بهتر است بدانید در داخل اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت برای مسافران فراهم است. حمام و سرویس بهداشتی بطور اختصاصی برای تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:

• اتاق استاندارد سه نفره
• اتاق استاندارد دو نفره
• اتاق خانوادگی با گنجایش ۴ نفر
• اتاق استاندارد تک نفره

رستوران هتل

هتل رستوران ندارد ولی در داخل اتاق‌های هتل Montana Hotel Van مسافران می‌توانند صبحانه سفارش دهند و در داخل اتاق میل کنند.

فاصله هتل مونتانا وان تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان بش یول وان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه هوشاپ: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۱ کیلومتر

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس

مونتانا؛ هتلی شیک و جدید در شهر وان ترکیه+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار