gardeshban.ir

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، شهرستان کهگیلویه از تشکیل پرونده و اشد مجازات برای کسانی که اقدام به ضرب و جرح تیم باستان شناسی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰-1400 August 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
"سعید کریمی زاد" تصریح کرد: در پی اهانت و ضرب و جرح به اعضای تیم باستان شناس، پس از وصول گزارش، پرونده در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی اظهارکرد: یک نفر از کارشناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و یک نفر از اهالی روستا مورد ضرب و شتم قرار گرفتند اما فعلا هیچ مستندی در رابطه با کتک کاری و ضرب و شتم کارشناسان خارجی در دست نیست.

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت، شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در ساعات اولیه دستورات قضایی لازم جهت احضار متهمان صادر شده و با متهمان به اشد مجازات برخورد خواهد شد. در اجرای قانون با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

کریمی زاده بیان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و قطعا با متهمان به اشد مجازات قانونی برخورد خواهد شد.

یادآور می شود در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده که گروه باستان شناسان آلمانی که طی چند روز گذشته به استان سفر کرده بودند همراه با کارشناسان باستان شناس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و تعدادی از کارکنان میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه برای بررسی و بازدید تپه تاریخی(تل کوچک) واقع در یکی از روستاها در هشت کیلومتری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه سفر کرده بودند که متاسفانه به دلیل آگاهی نداشتن و توجیه نکردن مردم، این گروه با مقاومت و برخورد تند و نامناسب برخی از اهالی روستا مواجه شدند و علاوه بر این مورد کتک کاری و ضرب و شتم قرار گرفتند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار