gardeshban.ir

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه به کاهش شدید آمار مسافرین هتل های کرمانشاه در فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: در این فصل میزان اشغال تخت هتل های کرمانشاه گاها به زیر 20 درصد می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۱۷۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰-1400 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیروس گل عنبر بااشاره به تداوم روزهای سخت هتلداران در کرمانشاه، اظهار کرد: هتلداران کرمانشاه با گذشت حدود دو سال از شیوع کرونا همچنان روزهای سختی را پشت سر می گذرانند.

وی افزود: هرچند شروع واکسیناسیون گسترده و مقارن شدن آن با فصل مسافرت ها باعث شد تا  تاحدودی دوباره گردشگری جان بگیرد، اما این دوران کوتاه با سر رسیدن فصل سرد سال درحال پایان یافتن است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: در تابستان امسال برای اولین بار پس از شیوع بیماری کرونا میزان اشغال تخت در هتل های کرمانشاه بصورت میانگین به حدود 60 درصد رسید.

وی ادامه داد: اکنون هم که فصل سرد سال در حال از راه رسیدن است و آمار مسافرت ها به شدت کاهش پیدا می کند، اشغال تخت در برخی هتل های چهار و پنج ستاره کرمانشاه حدود 40 درصد و در هتل هایی که ستاره های کمتری دارند حدود 20 درصد است.

گل عنبر تصریح کرد: پیش بینی می شود در زمستان امسال هم  مانند سالهای گذشته میزان اشغال تخت هتل های کرمانشاه به حدود زیر 20 درصد برسد.

وی اضافه کرد: دراین مدت، آمار مسافرت ها به شدت کاهش پیدا می کند و تنها کسانی که مسافرت کاری داشته باشند به کرمانشاه سفر می کنند و در هتل ها اقامت دارند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با بیان اینکه هتل های کرمانشاه در بحران سخت کرونا مورد حمایت قرار نگرفتند، گفت: هرچند تسهیلاتی را در نظر گرفته اند، اما کسی که بخواهد برای گرفتن آن اقدام کند باید هزار پیچ و خم اداری را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه از واکسیناسیون همه کارکنان هتل های کرمانشاه خبرداد و یادآورشد: امیداواریم با هموار شدن راه ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه و نیز ایمن شدن جامعه با واکسیناسیون، نوروز پر رونقی را پیش رو داشته باشیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار