gardeshban.ir

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چالش‌های گردشگری اسلامی در جزیره هرمز برطرف شود.
کد خبر: ۴۷۲۶۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰-1400 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی اظهار کرد: بازدیدهای میدانی توسط اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از وضعیت فرهنگی و گردشگری جزیره هرمز انجام شد.

وی با ذکر این نکته که قرآن بر گردشگری و سفر تاکید کرده است، ابراز داشت: ما نیز بر همین موضوع تاکید داریم چراکه هم مسائل فرهنگی، اجتماعی، ارتباطی و اقتصادی در آن وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که سفر موجب افزایش آگاهی انسان نسبت به نقاط مختلف کشور خواهد شد، بیان داشت: پس از بررسی چالش‌های گردشگری هرمز، از مسئولین استانی و کشوری حوزه گردشگری خواستیم که اگر چالش‌ها و موانعی در توسعه گردشگری اسلامی وجود دارد برطرف شود.

حجت‌الاسلام مبلغی اذعان کرد: روز گذشته در دیداری که با استاندار هرمزگان داشتیم بر لزوم توجه به حوزه گردشگری اسلامی به خصوص در جزیره هرمز تاکید شد چراکه معیشت مردم از این طریق تامین می‌شود و استاندار نیز بر حل مشکلات این حوزه تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر جلوگیری از رها شدگی در حوزه گردشگری، ابراز داشت: باید به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند برای توسعه گردشگری متناسب با ارزش‌های اسلامی در جزیره هرمز تلاش کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی در تحقق اهداف و رسالت خود جدی است و هیچ کم کاری در این زمینه از سوی مدیران دولتی پذیرفته نیست.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار