gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بنابر پیش‌بینی هواشناسی، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بارش شدید باران، برف و کاهش شدید دما در جاده‌های ۱۸ استان رخ دهد.
کد خبر: ۴۷۳۹۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰-1400 August 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید در برخی از جاده‌های کشور، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی برای استان های همدان, خراسان شمالی, اردبیل, کرمانشاه, خراسان رضوی, گیلان, مازندران, گلستان, سمنان, تهران, البرز, قزوین, اصفهان, لرستان, چهارمحال و بختیاری، قم, مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بارش شدید باران، برف و کاهش شدید دما در جاده‌های این استانها رخ دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: بر این اساس هموطنانی که قصد سفر در جاده‌های این استان ها را دارند، باید آمادگی لازم را برای رانندگی در شرایط برفی و بارندگی داشته باشند. 

وی تصریح کرد: مطمئناً این برودت هوا باعث افزایش لغزندگی در جاده‌های کوهستانی نیز می‌شود.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو پیش از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است، گفت: رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه و مراعات فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی در این شرایط مؤکداً توصیه می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار