gardeshban.ir

کتاب «مقصد: آینده» (راهنمای حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی) نوشته محمد امین و راضیه روستا منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰-1400 August 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۹هزار تومان توسط انتشارات تاچارا منتشر شده است.

در معرفی کتاب «مقصد: آینده» توسط ناشر می‌خوانیم: این کتاب در ابتدا تاریخ اکسپو در ۱۷۰ سال گذشته را مرور کرده و به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرده است. معرفی انواع اکسپوها و کشورهای میزبان و رکوردهای جالبی که در اکسپو ثبت شده از جمله اطلاعات بخش‌های ابتدایی کتاب است. نویسندگان کتاب در ادامه به اهداف کشور امارات متحده عربی از میزبانی این رویداد پرداخته‌اند و با مروری بر اهداف و چشم‌اندازهای این کشور، نشان داده‌اند که چطور محتوای اکسپو با برنامه‌های توسعه امارات متحده عربی در دهه‌های آینده سازگار است.

یکی از ویژگی‌های این کتاب، معرفی جامع برنامه‌های کلیدی اکسپو است که در قالب ۱۰ هفته با موضوع‌های مهم برگزار می‌شود. در این هفته‌ها، جدی‌ترین چالش‌های پیش روی بشر در سال‌های آینده توسط متخصصان و کارشناسانی از سراسر جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کتاب همچنین حاوی تقویم کاملی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در هر یک از روزهای اکسپو برگزار می‌شوند.

در بخش دیگری از کتاب به افرادی که قصد دارند به دبی سفر کرده و از اکسپو بازدید کنند، توصیه‌هایی کاربردی ارائه شده است. راهنمای استفاده از مترو دبی، نحوه تهیه بلیت اکسپو، شیوه لباس پوشیدن بازدیدکنندگان اکسپو، دسترسی به رستوران‌ها و همچنین ۲۰ تجربه منحصر به فردی که بازدیدکنندگان در اکسپو کسب می‌کنند، از جمله اطلاعات این بخش از کتاب است.

در آخرین فصل کتاب نیز به تاریخچه حضور ایران در اکسپو و همچنین ویژگی‌های پاویون ایران در اکسپو امسال اشاره شده است.

در ابتدای این کتاب، یادداشت‌هایی از فرشید فرزانگان، رئیس اتاق مشترک بزرگانی ایران و امارات و احمد پورفلاح، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا منتشر شده است. این دو فعال اقتصادی در یادداشت‌های خود به فرصت‌هایی اشاره کرده‌اند که اکسپو پیش روی اقتصاد ایران قرار می‌دهد.


کتابی درباره اکسپو منتشر شد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار