gardeshban.ir

هتل ۴ستاره درگاه در مرکز شهر قونیه واقع شده است و ۵ دقیقه پیاده تا موزه و آرامگاه مولانا فاصله دارد.
کد خبر: ۴۷۵۸۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰-1400 August 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره درگاه در مرکز شهر قونیه واقع شده است و ۵ دقیقه پیاده تا موزه و آرامگاه مولانا فاصله دارد. قونیه به عنوان محل دفن مولانا، شاعر و فیلسوف گرانقدر اسلامی و بنیان‌گذار فرقه مولوی، که به نام دراویش چرخان شناخته می‌شود، مشهور است. 

امروزه قونیه با مساجد عتیقه، معماری سنتی سلجوقی و پیچ و خم خیابان‌های باریک بازار که توسط دانشگاه‌ها و مراکز خرید امروزی‌تر احاطه شده است، ترکیبی جذاب از باستان و مدرن است. 

از مکان‌های دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به مسجد علاءالدین، آرامگاه شمس تبریزی قونیه و موزه اینس مناره اشاره کرد که هر ساله بازدیدکنندگان مسلمان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه قونیه است که ۱۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به قونیه ترکیه را داشته باشید، هتل Dergah Hotel Konya با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل درگاه قونیه

این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است. برای آسودگی خاطر خود می‌توانید به هنگام گشت و گذار در شهر اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. 

کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی امکان پذیر است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اگر بخواهید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید می‌توانید به مغازه‌ای که در این هتل وجود دارد مراجعه کنید.

در هتل Dergah Hotel Konya برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. یک اتاق کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات در هتل وجود دارد. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل تعبیه شده است. میهمانان می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. 

خدماتی از قبیل لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی و قیمت مناسب از جمله دلایل انتخاب هتل درگاه برای اقامت در قونیه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل درگاه قونیه دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل و اتاق‌های استاندارد است. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده تا فضای آرام و ساکتی را برای میهمانان خود به ارمغان آورند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. 

امکانات رفاهی موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، تخت خواب، کمد لباس، میز، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و چشم اندازی زیبا از شهر را ارائه می‌دهند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. هر یک از اتاق‌های هتل Dergah Hotel Konya دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل

هتل درگاه دارای رستوران با انواع غذاها و سرویس اتاق است. صبحانه نیز روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید. همچنین در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل درگاه قونیه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه و آرامگاه مولانا: ۲۰۰ متر
فاصله تا مسجد علاءالدین: ۹۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه شمس تبریزی قونیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه اینس مناره: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه کلیسترا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی قونیه: ۱۲.۷ کیلومتر


هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس

هتل ۴ستاره درگاه قونیه؛ اقامت در نزدیکی آرامگاه مولانا+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار