gardeshban.ir

هتل شیک و مدرن ۴ ستاره بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل در بلوبرگستراند واقع شده است.
کد خبر: ۴۷۷۴۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰-1400 September 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل شیک و مدرن ۴ ستاره بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل در بلوبرگستراند واقع شده است. بلوبرگستراند یک حومه ساحلی در شهر کیپ تاون، آفریقای جنوبی، در امتداد سواحل خلیج تیبل، در ۱۵ کیلومتری شمال مرکز شهر کیپ تاون است. 

این ملک حدود ۲.۵ کیلومتر تا مرکز خرید وست کاست ویلیج و ۳.۲ کیلومتر تا بیساید مال فاصله دارد. میهمانان تجاری و تفریحی از نزدیکی به مناطق Century City و حومه شمالی بهره می‌برند، در حالی که تنها چند قدم با یکی از شناخته شده ترین مناطق موج سواری و ورزش‌های بادی در کیپ غربی فاصله دارند. 

این هتل همچنین دارای دسترسی آسان به انواع گزینه‌های غذاخوری، بارها و مناطق تفریحی در اطراف بلوبرگ و بیگ بی است. جزیره روبن، ساحل بلوبرگ، ساحل سان ست و کوه تیبل از جاهای دیدنی شهر کیپ تاون و نزدیک به این هتل به شمار می‌آیند. فرودگاه بین المللی کیپ تاون در ۲۱.۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کیپ تاون آفریقا، هتل Blaauwberg Beach Hotel Cape Town گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل بلاووبرگ بیچ کیپ تاون

هتل Blaauwberg Beach Hotel Cape Town یک استخر روباز و یک استخر کودکان ارائه می‌دهد و کارکنان در میز پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند در رزرو رستوران، رزرو ترانسفر و تور یا ترتیب دادن خدمات نگهداری از کودکان به شما کمک کنند. این ملک مشرف به خلیج تیبل، با منظره کوه تیبل و جزیره روبن است. 

از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری، پارکینگ خصوصی، اتاق‌های خانوادگی، صندوق امانات، بار و رستوران اشاره کرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید.

همچنین این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با انواع دستگاه‌های پیشرفته است. سونا، جکوزی، ماساژ، خدمات آرایشی و زیبایی مانند مانیکور و پدیکور و درمان‌های پوستی نیز در این هتل ارائه می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل بروید. 

خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و نظافت روزانه نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد در صورت درخواست به صورت رایگان و تخت اضافی بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان کارآزموده هتل بلاووبرگ بیچ کیپ تاون به زبان‌های آفریقایی، آلمانی، انگلیسی و خوسا صحبت می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و تخلیه اتاق از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل

روش‌های سرگرمی زیادی از جمله ایروبیک، غواصی، دوچرخه سواری، پیاده روی، موج سواری، ماهیگیری و زمین گلف برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Blaauwberg Beach Hotel Cape Town عبارتند از: اتاق کینگ رو به جزیره روبن، اتاق کینگ رو به کوه تیبل، اتاق توئین رو به کوه تیبل، اتاق توئین رو به جزیره روبن، سوئیت یک خوابه و اتاق خانوادگی. همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، وای فای رایگان، لوازم تهیه چای و قهوه و میز هستند. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. همه اتاق‌ها دارای کمد، گاوصندوق و وسایل اتو نیز هستند.

رستوران هتل

صبحانه هر روز به صورت بوفه‌ای در دسترس بوده و شامل گزینه‌های قاره‌ای و انگلیسی است. رستوران هتل بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در غذاهای ایتالیایی تخصص دارد و دارای یک اجاق پیتزای هیزمی است. غذاهای رژیمی و گیاهی نیز در این هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل بلاووبرگ بیچ کیپ تاون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل بلوبرگ: ۴۰ متر
فاصله تا پارک‌های اینترکر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل دردستین: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه جزیره روبن: ۹ کیلومتر


هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر

هتل شیک و مدرن بلاووبرگ بیچ کیپ تاون در کنار ساحل+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار