gardeshban.ir

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در آق‌قلا گفت: با انتخاب مشاور تلاش داریم ظرف مدت 6 ماه طرح منطقه آزاد اینچه‌برون را تکمیل کنیم و به محض تهیه نقشه‌های منطقه آزاد توسط مشاور، زون‌بندی‌ها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۳۹
تاریخ انتشار : جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰-1400 September 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
سعید محمد در آق‌قلا: ۶ ماهه طرح منطقه آزاد اینچه‌برون را تکمیل می‌کنیم/ استقرار صنایع تبدیلی متناسب کشاورزی

سعید محمد پیش از ظهر امروز در دیدار علمای اهل‌سنت شهرستان آق‌قلا که سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: با توجه به موقعیت راه آهن، تلاش ما استقرار صنایع تبدیلی کوچک و متوسط متناسب کشاورزی، دامپروری و شیلات است.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط استراتژیک در اقتصاد کشور، منطقه آزاد اینچه‌برون است که نقش مهمی در ترانزیت کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب دارد و بهبود شرایط ریلی و زمینی آن لازم است.

* اتصال آهن اینچه‌برون به شاهرود در دستور کار قرار دارد/ منطقه آزاد انزلی معین منطقه آزاد اینچه‌برون است

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: در اولین گام اتصال آهن اینچه‌برون به شاهرود در دستور کار قرار دارد که تلاش داریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

محمد خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی معین منطقه آزاد اینچه‌برون است و با انتخاب مشاور تلاش داریم ظرف مدت شش ماه طرح منطقه آزاد اینچه‌برون را تکمیل کنیم و به محض تهیه نقشه‌های منطقه آزاد  توسط مشاور، زون‌بندی‌ها آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: فعال کردن شرکت‌های تعاونی کشاورزان آنها را در زنجیره تولید قرار داده و درآمد آنان را ارتقا می‌دهد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار