gardeshban.ir

وزیر میراث فرهنگی حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت توسعه گردشگری زیر مجموعه وزارت میراث فرهنگی را امضا کرد.
کد خبر: ۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰-1400 September 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
 مراسم معارفه علی همتی و تودیع علی جیرفتی مدیرعامل جدید و پیشین شرکت توسعه گردشگری ایران با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون میراث‌فرهنگی برگزار شد.

دارابی در این جلسه با تاکید بر انجام اولویت‌ها و مأموریت‌های در نظر گرفته شده برای شرکت توسعه گردشگری به‌عنوان شرکتی پیشران در بهره‌برداری از مراکز اقامتی و زیرساخت‌های گردشگری، گفت: با انجام واکسیناسیون سراسری و لغو ممنوعیت صدور روادید توریستی، به‌طور حتم سونامی گردشگری را شاهد خواهیم بود. باید با سرعت و بسیج نیرو، تمام امکانات و زیرساخت‌ها برای خدمات‌رسانی به گردشگران مهیا و آماده شود.

او این مجموعه را نبض گردشگری وزارتخانه عنوان کرد و افزود: برای رونق گردشگری، اشتغالزایی و سودهی، باید این شرکت در وضعیتی مناسب باشد و برنامه‌ای پنج ساله با توجه به زمان‌بندی و اولویت‌بندی اهداف سه‌گانه‌ای که برای شرکت تعریف شده، تدوین و براساس آن عمل شود.

در ادامه این مراسم، همتی با تاکید بر انجام اولویت‌های وزارتخانه، بیان کرد: با بررسی جامعی که از وضعیت شرکت توسعه گردشگری داشته‌ایم، این شرکت روزهای سختی را گذرانده و طرحی جامع را به زودی برای تحول در همه عرصه‌های کاری این شرکت ارائه خواهیم داد.

همتی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح‌ها، تسهیل شرایط و مساعدت‌های لازم، در آینده‌ای نزدیک جهشی مقبول در این مجموعه رقم بخورد.

جیرفتی نیز در این مراسم، با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در چهار سال گذشته، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا، فشار زیادی روی این مجموعه، مانند سایر مجموعه‌های گردشگری و هتلداری کشور وارد آمد و افرادی که امروز به عناوین مختلف در این شرکت حضور دارند، این روزهای سخت را تاب آورده‌اند و باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار