gardeshban.ir

معرفی/
بی‌تردید نام هتل سنت رجیس دوحه در میان لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر قرار دارد و گردشگران بسیاری در سفر به دوحه قطر این هتل پنج ستاره را برای تجربه اقامتی رویایی و خیال انگیز انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۹۴۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰-1400 September 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
بی‌تردید نام هتل سنت رجیس دوحه در میان لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر قرار دارد و گردشگران بسیاری در سفر به دوحه قطر این هتل پنج ستاره را برای تجربه اقامتی رویایی و خیال انگیز انتخاب می‌کنند. در همان نگاه اول نمای بیرونی این هتل چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کند،‌ نوید تجربه اقامتی منحصر به فرد را می‌دهد. 

علاوه بر آن، بر اساس نظرسنجی از گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، نتیجه چنین بعمل آمده است که امکانات رفاهی و میزبانی این هتل سبب شده تا در لیست محبوب‌ترین هتل‌های شهر دوحه قرار بگیرد.

اغراق نیست اگر بگوییم که امکانات هتل The St. Regis Doha مهمانان را از دریافت هر گونه خدمات و امکانات رفاهی در خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند، زیرا در هتل سنت رجیس دوحه علاوه بر امکانات رفاهی عمومی هتل‌هایی با سطح کیفی بالا، امکانات رفاهی جانبی نیز به راحتی قابل دسترس است. 

گفتنی است که هتل سنت رجیس دوحه تنها ۱۳.۲ کیلومتر با فرودگاه بین المللی حمد فاصله دارد، این موضوع برای مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما قصد سفر دارند یک مزیت حائز اهمیت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سنت رجیس دوحه

هتل سنت رجیس دوحه طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای مهمانانش فراهم می‌کند که عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، فضای استراحت در ساحل اختصاصی هتل، خدمات خشکشویی با هزینه، اتاق چمدان، دستگاه عابربانک برای دریافت پول نقد، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، بخش مخصوص راهنمای گردشگران، سرویس نگهداری از کودکان با هزینه، استخر روباز، اتوپرس کت و شلوار مهمان با هزینه، فکس و فتوکپی با هزینه، خدمات خانه داری بصورت روزانه، رستوران، خدمات لاندری با هزینه، محوطه بازی بچه‌ها، تشریفات برگزاری دیدارهای رسمی و جلسات کاری با هزینه، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، اتوی لباس مهمان با هزینه، آسانسور، پارکینگ خودروی رایگان، اجاره ماشین به مهمان، سالن زیبایی، سالن اسپا و ماساژ با هزینه و روم سرویس.

 امکانات هتل سنت رجیس دوحه به همین جا ختم نمیشود و این هتل برای مهمانان خاص خود که دارای معلولیت فیزیکی هستند، امکانات تسهیل کننده‌ای نظیر رمپ و وسایل حمل فراهم گردیده اند.

جالب است بدانید از آنجا که مهمانان این هتل لاکچری از نقاط مختلف دنیا هستند، کارکنان و کارمندان هتل The St. Regis Dohaبرای برقراری ارتباط بهتر و ایجاد حس صمیمت با مهمانان تقریبا به سیزده زبان دنیا تسلط دارند که از میان این زبان‌ها می‌توان به زبان‌های هندی، اندونزی، صربستانی و فیلیپینی اشاره کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

هتل مهمانان The St. Regis Doha برای بهرمندی از برنامه‌های تفریحی گزینه‌های مختلفی دارند. از آنجایی که این هتل دارای یک ساحل اختصاصی است، یکی از گزینه‌های محبوب در میان مهمانان استفاده از فضای ساحلی هتل است که مجهز به چترهای آفتابگیر و صندلی‌های راحتی برای گرفتن حمام آفتاب است. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل به سونا، جکوزی، سالن خدمات زیبایی پوست و یا سالن ماساژ درمانی هتل نیز مراجعه کنند و از خدمات آن استفاده کنند. 

علاوه بر آن مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه مازاد از امکانات ویژه برای تفریحات و ورزش‌های آبی نظیر غواصی نیز بهره ببرند و طرفداران ورزش تنیس نیز می‌توانند برای انجام این فعالیت به سالن بازی تنیس هتل مراجعه کنند و با پرداخت هزینه از انجام این ورزش تفریحی لذت ببرند. گفتنی است خانواده‌هایی که فرزندان خود را در سفرشان به همراه دارند نیز می‌تواانند آنها را به منطقه مخصوص بازی کودکان ببرند تا برای ساعت‌ها به تفریحات مخصوص سن خودشان مشغول باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل هتل مجلل The St. Regis Doha دارای ۳۳۶ باب اتاق با طراحی داخلی و دکوراسیون منحصر به فرد است که چیدمان این اتاق ها با وسواس زیادی انجام شده‌اند. اگرچه فضای تمامی اتاق‌ها عموما بسیار بزرگ است؛ اما با این حال سوئیت‌های این واحد اقامتی با فضایی وسیع‌تر جهت اقامت خانواده‌ها طراحی شده اند؛ علاوه بر آن قراردادن آینه‌های بزرگ و استفاده از رنگ‌بندی روشن در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌های هتل، فضای اتاق‌ها را دلبازتر و بزرگتر از اندازه واقعی آنها نمایش می‌دهد. 

اغلب اتاق‌های هتل پنجره‌های بزرگ نورگیر و رو به ساحل دارند و برخی دیگر دارای تراس هستند که مشرف به مناظر ساحلی است؛ لذت تماشای این مناظر زیبا در کنار چیدمان شیک و حرفه‌ای داخل اتاق‌ها احساس اقامتی لوکس را به مهمانان هتل القاء می‌کند.

در این سوئیت‌ها و اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع است، با این حال فضای ویژه‌ای برای سیگار تعیین شده است تا در صورت لزوم مهمانان صرفا از آن مکان‌ها استفاده کنند. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند که از هر حیث مهمانان را به بالاترین سطح آسایش و آسودگی در طول اقامت خود می‌رسانند. برخی از این امکانات شامل بطری آب معدنی و نوشیدنی‌های دیگر، اینترنت وای‌فای، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ۴۲ اینج با صفحه نمایش تخت، وان وسیع در حمام، لوازم بهداشتی مورد نیاز استحمام مهمان، چای ساز و قهوه ساز هستند.

رستوران هتل

اقامت در هتل سنت رجیس دوحه برای آن دسته از مهمانانی که از طرفداران سرسخت رستوران‌گردی و کافه‌گردی هستند، گزینه بسیار مناسبی است. در کافی شاپ این هتل به سرو انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌پردازند، علاوه بر آن نیز دارای رستورانی با امکان انتخاب انواع مختلف غذاهای خاص و سرویس‌‌های ویژه است. بطور مثال وعده صبحانه هتل The St. Regis Doha برای مهمانان هتل سنت رجیس دوحه می‌تواند در اتاق مهمان سرو گردد و یا مهمانان می‌توانند در وعده‌های غذایی خود با پرداخت هزینه خوراک مخصوص کودکان سفارش دهند و یا غذاهای رژیمی برای خود سفارش دهند.

فاصله هتل سنت رجیس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ رویال امیر دیوان: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا کلاب ورزشی العربی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج برزن: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وذنان مال: ۱۳.۸


هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر

هتل سنت رجیس دوحه؛ یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های قطر برای اقامتی رویایی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار