gardeshban.ir

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم کوتاه سازی، شفافیت و سیستمی کردن فرآیند خدمات به مردم و سرمایه گذران، به عنوان محورهای اصلی سیاست گذاری این منطقه آزاد تاکید کرد.
کد خبر: ۴۷۹۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰-1400 September 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
افشار فتح الهی در جلسه شورای معاونان، خدمت گزاری به مردم را بالاترین افتخار خواند و بیان داشت: درخواست های مردمی باید با بیشترین تعامل و در اولویت کاری مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

فتح الهی بر همراهی و همگامی با سایر دستگاه های شهرستان به منظور حل معضلات و مشکلات مردم تاکید ویژه کرد و افزود: به منظور چابک سازی در پاسخگویی به خواسته های مردم و سرمایه گذاران نیاز است تمام فعالیت‌های سازمان سیستمی و مکانیزه شود.

به گفته فتح الهی، هیچ منطقه آزادی به اندازه قشم، ظرفیت تبدیل شدن به پایگاهی برای تولید محصولات ایرانی و صادرات این محصولات به خارج را ندارد.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهور برای صادرات کالاهای داخلی عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌های این جزیره، باید بیش از گذشته بر تولید کالاهایی با برند منطقه آزاد قشم و صادرات این محصولات تمرکز کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه برای سازمان یاد کرد و ادامه داد: تقویت ساختار سرمایه انسانی و استفاده از نیروهای بومی متخصص و متعهد یکی از مهم ترین اولویت ها برای به کارگیری افراد در این سازمان است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار