gardeshban.ir

معاون گردشگری استان کرمانشاه از صدور اولین مجوز کسب و کار مجازی در حوزه گردشگری استان خبر داد و گفت: یک متقاضی برای راه‌اندازی یک سایت در قالب وب و اپلیکیشن که در آن تمام جاذبه‌های گردشگری استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی پوشش داده شود، درخواست خود را به این اداره‌ کل ارسال کرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰-1400 September 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
«علی صابر» اعلام کرد: قرار است در این مجموعه علاوه بر معرفی جاذبه‌ها، امکاناتی که در استان وجود دارد از جمله مراکز درمانی، پارکینگ‌ها، مراکز خرید و اماکنی که خدمات ارایه می‌دهند، معرفی شوند.

او افزود: یک گردشگر که می‌خواهد به استان وارد شود وقتی که از این سایت بازدید کند با تمام قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و امکانات کرمانشاه آشنا می‌شود.

صابر گفت: این اطلاعات به صورت کاملاً طبقه‌بندی شده و مناسب در اختیار مخاطبان قرار گرفته تا امکان مناسبی برای انتخاب گزینه‌های سفر و دریافت خدمات مناسب داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اعلام اینکه امکان رزرواسیون خدمات گردشگری در این سایت دیده می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این سایت و اپلیکیشن بخشی از مشکلات گردشگری استان در حوزه معرفی و بازاریابی حل شود.

او افزود: این سایت در آینده نزدیک راه‌اندازی و به بخش گردشگری استان کرمانشاه خدمات خود را ارایه می‌کند.

صابر با بیان اینکه این اولین مجوز صادر شده کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری استان کرمانشاه است، تاکید کرد: از اشخاص و مجموعه‌هایی که در این حوزه تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، برای توسعه گردشگری استان حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: به تازگی دستورالعملی از سوی وزارتخانه متبوع تحت عنوان کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری صادر شده است که ما به تبع آن اطلاع رسانی‌های لازم را برای علاقه‌مندان به این حوزه انجام دادیم.

وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده جهانی و ده ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده اند، حاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش گردشگری است.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت و آبشار پیران از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۵ شهر دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار