gardeshban.ir

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری، اهم اقدامات انجام‌گرفته از سوی ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا و دیگر اقدامات تخصصی در راستای توسعه گردشگری کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۱۵۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰-1400 September 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
سعیده نظری ـ رییس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ که همراه علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری کشور ـ برای حضور در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور اسپانیا سفر کرده است، درباره تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا و به‌روزرسانی دانش گردشگری بخش خصوصی گردشگری به‌ویژه اعضای وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری گزارشی را در اختیار  کمیته‌های تخصصی‌ای که در حاشیه بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO تشکیل شد، گذاشت.

نماینده ایران همچنین در کمیته‌های آموزش آنلاین و تدوین کُد بین‌المللی حمایت از گردشگران ICPT و کمیته مجموعه اعضای وابسته حضور داشت و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و تلاش کشور در  این بخش‌ها، به ویژه به‌روزرسانی و بازنگری عناوین و سرفصل‌های آموزشی گردشگری را ارائه و تشریح کرد.

در یک‌صد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان که با حضور رییس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری برگزار شد، گزارش دبیرخانه UNWTO در بخش‌های منابع انسانی، مالی، آموزش، کد اخلاق و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

یک‌صد و چهارمین نشست شورای اجرایی و بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی جهانگردی با حضور نمایندگان ۱۳۵ کشور از جمله ایران هم‌اکنون در مادرید اسپانیا درحال برگزاری است.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار