gardeshban.ir

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون و اعمال قرنطینه و محدودیت برای پروازهای ورودی خارجی به فرودگاه‌های خوزستان تاکنون به ما ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۴۸۱۷۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰-1400 September 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید مهدی رزاز در خصوص اعمال پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های خوزستان با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، اظهار کرد: در حال حاضر همه پروازهای کشور با ظرفیت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شوند و قانون ظرفیت ۶۰ درصدی پروازها به دلیل شیوع کرونا برداشته شده است.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضد عفونی و استفاده از ماسک در فرودگاه‌های خوزستان رعایت می‌شود اما تاکنون دستورالعمل خاصی برای مقابله با شیوع سویه اُمیکرون به فرودگاه‌های خوزستان ابلاغ نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: برای استفاده از هواپیما مسافران باید واکسیناسیون شده باشند و یا دارای تست PCR منفی باشند. در غیر اینصورت اجازه استفاده از پرواز و سوار شدن به هواپیما را ندارند.

رزاز با اشاره به ورود پروازهای خارجی به فرودگاه بین المللی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر پروازهایی از کشور ترکیه و کویت به خوزستان انجام می‌شود اما از کشور امارات در حال حاضر پروازی به خوزستان نداریم.

وی ادامه داد: پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون و اعمال قرنطینه و محدودیت برای پروازهای ورودی خارجی به فرودگاه‌های خوزستان تاکنون به ما 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار