gardeshban.ir

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اولویت سازمان منطقه آزاد قشم فعال شدن و رونق فعالیت اسکله های تجاری جزیره با رویکرد توسعه صادرات است.
کد خبر: ۴۸۲۸۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰-1400 September 16
گردشبان (gardeshban.ir) :


افشار فتح الهی در بازدید از اسکله بندرهای کاوه و بهمن، اظهار کرد: برای این منظور جهت استفاده ار تمامی ظرفیت های تجاری و مسافری موجود در بنادر قشم باید با اولویت بندی و فوریت اقدام کرد.

فتح الهی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت های خوبی در بنادر منطقه آزاد قشم  بویژه بندر بهمن و بندر کاوه وجود دارد که در شرایط خاص می توان از امکانات آنها برای بهبود وضعیت تجاری و کمک به تردد کشتی های تجاری در منطقه بهره مند شد.

وی تصریح کرد: برای کنترل وضعیت و افزایش ایمنی در اسکله های قشم باید براساس اولویت های شناسایی شده اقدامات اجرایی انجام شود تا در آینده شاهد رشد کیفیت خدمات ارائه شده باشیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در ادامه این بازدید دستورات ویژه ای جهت ساماندهی وضعیت بنادر برای ارائه خدمات مناسب به بازرگانان و همچنین راه اندازی خطوط دریایی مسافری به کشورهای همسایه صادر کرد.

فتح الهی همچنین در بازدید از اسکله بهمن بر ضرورت اصلاح هندسی نقاط حادثه منتهی به این بندر تجاری جهت تردد ایمن وسایل نقلیه تاکید نمود.

براساس این گزارش، در بازدید افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از بنادر بهمن و کاوه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند و گزارش هایی درباره آخرین وضعیت این بنادر ارائه کردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار