gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران مستقل از صنایع‌دستی و با سیاست رویدادمحور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۹۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰-1400 September 16
گردشبان (gardeshban.ir) :


خشایار نیکزادفر با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در نیمه غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به درنظر گرفتن حدود فضای ۴۰هزار مترمربعی، افزود: ثبت‌نام برای غرفه‌ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت‌نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان کرد و ادامه داد: یک سالن به استان‌ها و یک سالن به رسته‌های مختلف بخش خصوص گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌تور اختصاص دارد.

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز ۳۴۰هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات ۴۱۶هزار و ۱۵۰ تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات ۲۵۷هزار و ۳۵۰ تومان است و مبلغ ۴۲۵هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق تارنمای اینترنتی اقدام به ثبت‌نام کنند یا در صورت لزوم با شماره تلفن‌های این شرکت تماس بگیرند
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار