gardeshban.ir

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا به شهروندان این کشور توصیه کرده است تا از سفر به کشورهای فرانسه، پرتغال و اردن و تانزانیا خودداری کنند.
کد خبر: ۴۸۲۹۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰-1400 September 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا با اشاره به نگرانی های مربوط به شیوع ویروس کرونا به شهروندان آمریکایی توصیه کرده است که به کشورهای فرانسه، پرتغال، اردن و تانزانیا سفر نکنند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا در شرایط کنونی ۸۳ کشور را در سطح ۴ یعنی بسیار خطرناک قرار داده و روز دوشنبه نیز آندورا، لیختن اشتاین و قبرس را نیز به این فهرست اضافه کرده است.

فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که باشگاه های شبانه را در آستانه کریسمس تعطیل خواهد کرد و تدابیر مربوط به رعایت فاصله اجتماعی را تشدید می کند. این اقدامات برای مقابله با شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون اتخاذ شده است.

ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه در اظهاراتی گفت: موج پنجم ویروس کرونا در حال گسترش است ولی با توجه به اینکه ۵۲ میلیون نفر تاکنون واکسینه شده‌اند، یعنی حدود ۹۰ درصد واجدین شرایط، شرایط بهتر از موج قبلی است.

آمریکا نیز از روز دوشنبه قوانین جدیدی را اعمال می کند، همه مسافران بین‌المللی و خارجی که وارد خاک آمریکا می شوند، ملزم خواهند بود تا یک روز پس از ورود به این کشور تست منفی ویروس کرونای خود را ارائه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار