gardeshban.ir

معرفی/
هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی یکی از هتل‌های بسیار مشهور و ۵ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است.
کد خبر: ۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰-1400 September 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی یکی از هتل‌های بسیار مشهور و ۵ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است که حدوداً ۳۵۰ متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی آسان داشته باشید. 

این هتل یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای دونفره بوده و در میان زوج‌های جوان طرفداران زیادی دارد، با اقامت در این هتل می‌توانید از قسمت‌های مختلف شهر تفلیس بازدید کنید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

با توجه به اینکه هتل Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace در قلب شهر تفلیس واقع‌شده است تا میدان آزادی حدوداً ۲ کیلومتر و تا کاخ متخی نیز ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد. برای توریست‌ها و گردشگران بازدید از جاذبه‌های دیدنی مانند پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان و کلیسای سیونی تفلیس توصیه می‌شود. تئاتر روستاولی با ۲.۷ کیلومتر فاصله و تئاتر و اپرای باله تفلیس با ۳ کیلومتر فاصله از این هتل جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور به شمار می‌روند. 

فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز با ۱۴ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخرشنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شرایتون گرند تفلیس

از امکانات عمومی در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. این پارکینگ در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در هنگام ورود به این هتل بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند.

همچنین خدمات دیگر مانند روم سرویس و خدمات باربری نیز در لابی هتل ارائه می‌شود، درصورتی‌که سفر شما به شهر تفلیس کاری و تجاری باشد به‌راحتی می‌توانید در مرکز بیزینس موجود در هتل Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنید. 

روزنامه‌های روز دنیا در لابی هتل ارائه می‌شود که می‌توانید از اخبار روز مطلع شوید. با توجه به شرایط موجود در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود دارند ولی برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. 

برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. سالن زیبایی و آرایشی در لابی هتل دایر گردیده و میهمانان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا اشاره کرد که استخر اول سرپوشیده بوده و در طی سال دایر است، ولی استخر دوم روباز بوده و به‌صورت فصلی دایر است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار استخر نیز چتر و صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. در کنار استخر هتل Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace می‌توانید از بار بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی‌های خنک سفارش دهید. در مرکز سلامتی این هتل می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی، اسپا، اتاق بخار، پدیکور، مانیکور، حمام ترکی و سونا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هریک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران فراهم می‌کنند. در ادامه با انواع اتاق‌ها آشنا می‌شوید که در هنگام رزرو دچار مشکل نشده و با خیال راحت اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق کینگ پریمیوم، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کینگ دلوکس با بالکن، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق توئین پریمیوم با بالکن، اتاق توئین دلوکس با بالکن و سوئیت اکسکیوتیو.

اتاق‌های موجود در هتل Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace شامل اتاق مهمان هستند. هریک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز زیبایی رو کوه دارند و این‌که اتاق‌ها شامل بالکن بوده و چشم‌انداز زیبایی از محیط اطراف را می‌توانید از بالکن تماشا کنید. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. 

از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به فضای نشیمن، کمد لباس، تلویزیون، مینی بار، اسپرسو ساز و حمام اختصاصی اشاره کرد که این حمام‌ها مجهز بوده و شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. 

علاوه بر موارد گفته‌شده می‌توانید از امکانات اتوکشی نیز در اتاق‌ها بهره‌مند شوید و برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان گاوصندوق تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از مینی بار، فضای نشیمن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا. همچنین دسترسی به‌تمامی اتاق‌های این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده به دور از سایر افراد مراجعه کنند.

رستوران هتل

در داخل هتل شرایتون گرند تفلیس رستوران دایر گردیده شده که این رستوران در طبقه آخر و بر روی پشت‌بام واقع‌شده است. علاوه بر غذا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را نیز در این قسمت سفارش دهید. 

در رستوران feast غذاهای بین‌المللی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Ati غذاهای محلی در وعده شام به‌صورت منویی و رستوران Craft House Bar غذاهای آمریکایی به‌صورت منویی سرو می‌کنند. توجه داشته باشید که وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در این رستوران ارائه می‌شود.

فاصله هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان آزادی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۴.۳ کیلومتر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر

هتل شرایتون گرند تفلیس کاخ متخی؛ اقامتی شیک در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی+ تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار